امام جمعه کوهبنان از مسوولان مربوطه در راستای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان تجلیل کرد و گفت: باید این فعالیت‌ها تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۰۶۳۶۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری ظهر امروز در جلسه شورای اداری کوهبنان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) اظهار داشت: ما در مقابل کشور خود مسوولیم لذا باید نسبت به کالای ایرانی تعصب داشته باشیم و این ذهنیت که کالای خارجی مرغوب‌تر است باید از جامعه برداشته شود تا با خرید کالای داخلی تولید کشور تقویت شود.

وی بیان داشت: این عمل جهاد در راه خداست پس مصمم باشیم تمام خرید ما از تولید داخل باشد، ما الگوی دیگران در جهان هستیم باید رغبت به کالای خارجی به فراموشی سپرده شود و نگاه به داخل تقویت شود.

امام جمعه کوهبنان از مسوولان مربوطه در راستای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان تجلیل کرد و افزود: باید این فعالیت‌ها مستدام باشد و ضمن هماهنگی بین ادارات با ارائه خدمات مطلوب، ساخت شهری مقاوم و استاندارد رقم بخورد.

جعفری ابراز داشت: 25 رجب سالروز شهادت امام کاظم (ع) است، شخصیتی که بر اصلاح و شکر و قدردانی نعمت‌های خداوند با اصلاح نفس تاکید داشتند

ارسال نظرات