خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان از پایگاه مقاومت بسیج ساره حوزه مقاومت کوثر سرکشی کرد.
کد خبر: ۹۰۰۶۳۰۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان به همراه نماینده معاونت های بازرسی و تعلیم و تربیت ناحیه و فرمانده حوزه مقاومت کوثر از پایگاه مقاومت بسیج ساره سرکشی کرد.
در ابتدای این سرکشی فرمانده حوزه مقاومت کوثر صحبت های اولیه ای را در خصوص جذب بالای پایگاه مقاومت ساره، مشکلات و راه حل های آن نمودند و در ادامه فرمانده پایگاه مقاومت ساره ضمن خیرمقدم گویی و تبریک سال جدید، در مورد عملکرد پایگاه مقاومت گزارشی از جمله تهیه و تأمین 15 جهیزیه به زوج های مستحق، شناسایی افراد بی بضاعت و بی سرپرست و کمک به آنها، حمایت مالی به بیماران نیازمند را به فماندهی ناحیه ارائه کرده و به نقش پررنگ اعضای شورای این پایگاه اشاره نمود.
فرماندهی سپاه ناحیه بهبهان در ادامه این سرکشی ضمن تشکر از فرمانده این پایگاه و تبریک سال جدید با اشاره به جایگاه بسیجیان و نقش بسیار سازنده آنها افزودند: نقش بسیجیان امروز کمتر از رزمندگان زمان جنگ نیست.
سرهنگ خیران پور ادامه صحبت های خود را حول محور نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری اختصاص دادند و تاکید بر حمایت همه جانبه از کالای ایرانی و استفاده از تولیدات داخلی داشته و به اهمیت بسزای این موضوع در رشد و تعالی کشور پرداختند و در پایان از کار بزرگی که در جهت تأمین جهیزیه افراد نیازمند صورت گرفته بود تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها