خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد
نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر ترویج روش‌های صحیح مصرف در بین آحاد مردم گفت: نقش روحانیت در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف در بین آحاد مردم موثر است.
کد خبر: ۹۰۰۶۲۹۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

نقش موثر روحانیت در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرفبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در دیدار با مدیران صنعت آب و برق استان همدان بر نقش موثر روحانیت در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف در بین آحاد مردم تاکید کرد.

وی افزود: جایگاه خدمت‌رسانی به مردم و موثر بودن برای مدیران صنعت آب و برق بسیار ارزشمند است و باید قدر آن را دانست چرا که هزاران نفر از حاصل دست رنج شما مدیران بهره می‌برند.

امام جمعه همدان گفت: خداوند همواره بر خدمات بندگان خالص که بدون چشم داشت در حال خدمت رسانی به هم نوعان خود هستند ناظر است و پاداش آنها نزد خداوند محفوظ است.

وی با تاکید بر ترویج روش‌های صحیح مصرف در بین آحاد مردم تصریح کرد: همواره روحانیت جایگاه ویژه‌ای نزد مردم دارد و باید برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف روحانیون پیشقدم شوند.

محمدی ضمن تشکر از خدمات مطلوب و مستمر مجموعه صنعت آب و برق در استان همدان بیان کرد: همین که در این سال‌ها مردم استان دغدغه و نگرانی بابت آب و برق نداشتند این خود عبادت است.

رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در این دیدار با ارائه گزارش اقدامات در سال 96 پرداخت و اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی اقدامات بسیار ارزشمندی از سوی صنعت آب و برق استان انجام شد که نتیجه آن ارائه خدمات مستمر و با کیفیت به مردم استان همدان بود.

حسینی همدلی و همراهی مدیران صنعت در استان را رمز موفقیت و رضایت خاطر مردم دانست و گفت: یکی از مهمترین خدمات به شهر همدان که با کار جمعی صنعت آ ب و برق انجام شد و به نتیجه رسید تصفیه و انتقال پساب فاضلاب شهر همدان به نیروگاه بود که نتیجه آن ذخیره حجم زیادی از منابع زیرزمینی منطقه بود.

وی با اشاره به کاهش بارندگی ها در استان گفت: نتیجه کاهش 45درصدی بارش ها نسبت مدت مشابه در سال گذشته، کاهش 7 برابری ورودی سد اکباتان و 40 درصد کاهش حجم ذخیره آب در پشت سد اکباتان است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان بیدار با اشاره به اینکه  اقدامات مدیریت بحران آب استان از آبان سال 96 آغاز شده است، گفت: هم اکنون برداشت آب از سد اکباتان به کمترین میزان خود در حال انجام است که برداشت از آبهای سطحی در فصول غیر زراعی، نصب کنتورهای هوشمند برداشت از چاه های کشاورزی و مدیریت هوشمند فشار در سطح شهر از اقدامت صنعت آب استان برای گذر از بی‌آبی است .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات