امام جمعه نیشابور:

شناسایی نخبگان هنرمند از وظایف مهم بسیج هنرمندان است

امام جمعه نیشابور هنر و هنرمند را مانند گنج دانست و تأکید کرد: بسیاری از نیرو‌ها در روستا‌ها و شهر‌ها هستند و شاید ندانند هنرمندند، یکی از وظایف کانون بسیج هنرمندان شناسایی این افراد است.
کد خبر: ۹۰۰۶۲۸۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی ظهر امروز در نشست صمیمانه اساتید و هنرمندان که به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی، ولی فقیه بسیج شهرستان نیشابور برگزار شد، اظهار داشت: نیشابور شهرستانی هنرپرور بوده و حضور ۸۰۰ هنرمند در کانون بسیج هنرمندان سبب مسرت و سرور است.

وی گفت: خداوند به شما چنین استعدادی داده است، اینکه درک و بصیرت پیدا کردید و هنرتان را در قالب بسیج ارائه دهید و پیش بروید، من از شما تشکر می‌کنم.

امام جمعه نیشابور بابیان اینکه در همه انسان‌ها ظرفیت هنر وجود دارد، تصریح کرد: از نظر انسان‌شناسی، هنر به معنای خاص که شما عضو آن هستید، فراگیر نیست، به‌همین خاطر مردم درکشان از هنر سطحی است.

یعقوبی با اشاره به سریال پرمخاطب پایتخت، افزود: آنچه مردم از این فیلم می‌بینند، صحنه‌های هیجانی است، اما آن فراز و نشیب‌ها را شما می‌بینید.

وی پرداختن به هنر را از مباحث پرهزینه دانست و بیان کرد: مسئولین هنر را دوست دارند، ولی دستشان از پشتیبانی خالی است.

امام جمعه نیشابور هنر و هنرمند را مانند گنج دانست و تأکید کرد: بسیاری از نیرو‌ها در روستا‌ها و شهر‌ها هستند و شاید ندانند هنرمندند، باید آن‌ها را پیدا کنید، یکی از وظایف کانون بسیج هنرمندان این است.

در ادامه این مراسم، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان‌های نیشابور و فیروزه نیز بیان کرد: نیشابور با ۲۲ گروه هنری و جذب ۸۰۰ نفر عضو، جزو شهرستان‌های برتر خراسان رضوی است.

موسی نوکاریزی ادامه داد: آموزش‌هایی در کانون و انجمن‌های تخصصی به‌صورت جهادی در قالب اردو‌های یک و چندروزه در نقاط مختلف شهرستان انجام می‌شود.

وی حفظ و انسجام و آموزش بر پایه منویات مقام معظم رهبری، تربیت نیرو در تراز انقلاب اسلامی را از اهداف این کانون است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها