خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به افتتاح انجمن اتیسم شهرستان تشکیل گفت: چنین تشکل‌هایی می‌تواند کسانی را که متخصص و اهل فن هستند گرد هم بیاورد و با همفکری و پیگیری خدمات بیشتری به این طیف کنند.
کد خبر: ۹۰۰۶۲۵۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

تشکیل انجمن اتیسم برای خدمات بیشتر به این طیف استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند امروز در مراسم افتتاح انجمن اتیسم شهرستان که در محل اداره بهزیستی نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: ظرف دو سال گذشته با تلاش همه عزیزان پیگیری‌هایی صورت گرفت که اتیسم یک انجمن داشته باشد تا افرادی که مبتلا هستند شناسایی شده و تحت حمایت‌های این انجمن قرار گیرند.

وی افزود: در ابتدا خیلی‌ها اِبا داشتند از اینکه خود را به‌عنوان کسی که دارای اختلال است، معرفی کنند اما خوشبختانه با همت عزیزان در بهزیستی و انجمن، این مشکل برطرف شد.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: کسانی که دارای اینگونه اختلالات هستند، باید بدانند که این یک اختلال است و از نظر سایر رفتارها با دیگران فرقی ندارند و نبایند از جامعه مهجور باشند.

وی ادامه داد: در مرتبه اول باید برای حل این مشکلات به مشاوران و متخصصان این رشته مراجعه کنند تا تحت حمایت و کمک آنها قرار گیرند.

حمیدوند گفت: سایر افراد خانواده و جامعه نیز نباید به دید دیگری به آنها نگاه کنند و باید رفتارهای مسالمت‌آمیز و طبیعی با اینگونه افراد داشته باشند.

وی افزود: تشکیل این چنین تشکل‌هایی می‌تواند کسانی را که متخصص و اهل فن هستند گرد هم بیاورد و با همفکری و پیگیری خدمات بیشتری به این طیف کنند.

در پایان این مراسم از حامیان انجمن اتیسم تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات