خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر گفت: خدمت مشتاقانه و صادقانه و تکریم ارباب‌رجوع از وظایف همه کارکنان دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در این زمینه کارکنان فرمانداری ها در رأس این خدمت رسانی قرار دارند.
کد خبر: ۹۰۰۶۲۵۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

خدمت صادقانه و تکریم ارباب‌رجوع از وظایف کارکنان فرمانداری‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در جمع کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های تابعه شهرستان ملایر ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، اظهار داشت: خدمت مشتاقانه و صادقانه و تکریم ارباب‌ رجوع از وظایف همه کارکنان دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در این زمینه کارکنان فرمانداری در رأس این خدمت قرار دارند.

وی عنوان کرد: شروع سال 97 با ماه پرفضیلت رجب همراه شد و این شروع معنوی در سال جدید برای همگی بسیار خوب و میمون است و باید قدر دانسته شود.

فرماندار ویژه ملایر با تقدیر از زحمات بخشداران و کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان ملایر در طول سال 96 بیان داشت: خوشبختانه هماهنگی و تعامل بسیاری خوبی بین کارکنان وجود دارد که این نشان از تجربه، درایت و همت بالای این عزیزان دارد.

وی تصریح کرد: در فرمانداری و بخشداری‌ها همت جهادی وجود دارد و هدف اصلی همه ما در درجه اول کسب رضایت خداوند و در درجه بعدی افزایش رضایتمندی مردم شهرستان ملایر است.

رضایی اظهار داشت: عمر خدمتی هر فردی بسیار محدود است و باید همه تلاش کنیم تا هر نوع خدمتی را که می‌توانیم به مردم ارائه بدهیم.

وی ادامه داد: همه مسئولیت‌ها در این دنیا اعتباری است و ماندگار نیست و نباید به‌گونه‌ای عمل کنیم که پس از پایان خدمت حسرت گذشته را بخوریم.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه وظایف فرمانداری‌ها نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: شناسایی مشکلات مردم و مجموعه شهرستان، اولویت‌بندی آنها و ارائه و پیگیری راه‌حل‌های مناسب از وظایف اصلی فرمانداری است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال پرکاری برای همه ما بود و تلاش‌ها و خدمات زیادی در شهرستان ارائه شد که برخی از این خدمات بی‌سابقه بوده است ولی قطعاً کافی نیست.

رضایی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان، عنوان کرد: مطالبات و حقوق مردم قطعاً بسیار بیشتر از این است و همه وظیفه‌داریم در راستای پاسخگویی شایسته به این مطالبات تلاش‌های خود را بیشتر کنیم.

وی تصریح کرد: فرمانداری با دستگاه‌های اجرایی دیگر متفاوت است و نگاه مردم به فرمانداری نیز همین است و باید تلاش کارکنان فرمانداری هم متفاوت با دیگر دستگاه‌های اجرایی باشد.

فرماندار ویژه ملایر به سخنان مقام معظم رهبری و نام‌گذاری امسال به‌عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اشاره و اظهار کرد: شهرستان ملایر تولیدات و ظرفیت‌های بالایی دارد که وظیفه ‌داریم در سال جدید حمایت‌های بیشتر و جدی‌تری از کالاهای داخلی و به‌خصوص تولیدات شهرستان داشته باشیم.

وی در پایان بیان داشت: ظرفیت و توان کارکنان بسیار بیشتر از این چیزی است که وجود دارد پس باید در سال جدید تلاش‌های خود را بیشتر کنیم تا در پایان خدمت اداری شرمنده خداوند و شهدا نشویم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات