فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود خبرداد:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری سارق حرفه ای باطریهای خودروتوسط واحد گشت کلانتری ۱۱ آزادی شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۶۲۴۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ سید مجتبی اشرفی از دستگیری سارق حرفه‌ای باطری‌های خودروتوسط واحد گشت کلانتری ۱۱ آزادی شاهرود خبر داد.
اشرفی با بیان این مطلب که از ابتدای سال جدید چندین فقره سرقت باطری خودرو علی الخصوص باطری خودرو‌های باری در شهرستان اعلام گردیده بود گفت: در همین راستا اکیپ‌های مضاعف و واحد‌های نامحسوس در سطح شهرستان در راستای شناسایی و دستگیری سارق مورد فعال گردیده که درنهایت نیمه‌های شب گذشته با هوشیاری مامور واحد گشت کلانتری ۱۱ آزادی راننده یکدستگاه پیکان درحال سرقت باطری یکدستگاه خودرو مشاهده که سریعا نامبرده قبل از متواری شدن دستگیر و به کلانتری دلالت شد.
این مسئول انتظامی ازبازجویی‌های انجام شده از این متهم ۴۵ ساله سخن گفت: وافزود این سارق سابقه دار اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار شاهرود بوده و با یکدستگاه خودروپیکان به کرات به این شهرستان مراجعت و پس از سرقت شاهرود را ترک می‌نموده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف قریب به ۲۰ فقره سرقت تاکنون از این فرد خبر داد و افزود این فرداز سال گذشته چندین فقره سرقت دیگر در شاهرود و سایر شهرستان‌ها را در کارنامه خود دارد که در بررسی‌های تکمیلی به طور یقین ده‌ها مورد سرقت دیگر از وی کشف خواهد شد که در پایان بازجویی‌ها و تحقیقات اطلاع رسانی خواهدشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها