خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان گفت: مقالات در دانشگاه به‌تن‌هایی چندان کارآمدی برای جامعه ندارد و زمانی مؤثر است که یافته‌های علمی در خدمت مردم قرار گیرد و بتواند مشکلات محیطی را حل کند.
کد خبر: ۹۰۰۶۲۱۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مختار یورت خوانی در مراسم تکریم و معارفه روسای پیشین و فعلی دانشگاه پیام نور شاهرود بابیان اینکه دانشگاه‌ها می‌توانند در حمایت از کالای ایرانی نقش مهمی را ایفا کنند، گفت: خروجی اقدامات پژوهشی دانشگاه باید بر روی جامعه اثرگذار باشد و با همکاری بین دانشجویان و اساتید این تأثیرگذاری در شهرستان دیده شود.
وی افزود: صرف ارائه مقالات در دانشگاه به‌تن‌هایی چندان کارآمدی برای جامعه نخواهد داشت و زمانی مؤثر خواهد بود که یافته‌های علمی در خدمت مردم قرار گیرد و بتواند مشکلات محیطی را حل کند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان خاطر نشان کرد: بن‌بست موجود در دانشگاه پیام نور شاهرود مقطع کارشناسی ارشد است، به دلیل آنکه ساختار هیئت‌علمی به‌گونه‌ای تعریف و در دانشگاه مستقرشده بود که در چند سال اخیر متأسفانه نتوانستیم از این مقطع به‌درستی استفاده کنیم لذا امیدواریم با مساعدت مسئولان شهرستان این مهم محقق شود.
یورت خوانی بابیان اینکه نزدیک به هشت هزار دانشجو در بیش از ۲۸۰ رشته محل کارشناسی و ۵۰ رشته محل کارشناسی ارشد در هشت واحد و مرکز پیام نور استان تحصیل می‌کنند، اضافه کرد: دانشگاه پیام نور شاهرود یک هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۱۰ عضو هیئت‌علمی دارد که تاکنون حدود سه هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده اند.
در این مراسم از زحمات و خدمات ۱۰ ساله علی شاهینی تجلیل و سعادت الله فرامرزی به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور شاهرود معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها