نبیان بر نقش اساسی تولیدکنندگان در تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: باید با تولید محصولات کیفی، استاندارد و ارایه خدمات مطلوب پس از فروش، زمینه اجرایی نمودن شعار سال از سوی تولیدکنندگان و صنعتگران فراهم شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۱۹۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: تحقق شعار سال جاری زمانی محقق می شود که تولیدات کیفی و استاندارد داشته باشیم.

علی نبیان در جلسه کارگروه استانداردسازی  و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات استان با اشاره به نامگذاری امسال به حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، یاد آور شد: تحقق شعار سال بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب، وظیفه ملت و دولت در کنار هم است.

معاون استاندار با بیان این که شعار سال زمانی تحقق می باید که تولیدات از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار باشد، افزود: همه باید تلاش کنیم تا مازندران را به تراز بالای برخورداری از کالای استاندارد برسانیم و در این راستا کارگروه استانداردسازی نقش بسیار مهمی دارد.

نبیان، تحقق و اجرای شعار سال را وظیفه و تکلیف همه دستگاه ها دانست و بر اقدام جهادی در این راستا تاکید و خاطر نشان کرد: اداره کل استاندارد استان در این خصوص نقش محوری دارد و باید از نقش مطلوب دستگاه های نظارتی نیز برای تحقق این مهم بهره برد و در قالب کار تیمی و جمعی و با همگرایی و هم افزایی، منویات مقام معظم رهبری را عملیاتی نمود.

وی بر نقش اساسی تولیدکنندگان در تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: باید با تولید محصولات کیفی، استاندارد و ارایه خدمات مطلوب پس از فروش، زمینه اجرایی نمودن شعار سال از سوی تولیدکنندگان و صنعتگران فراهم شود.

معاون هماهنگی استاندار مازندران، بر طراحی سایتی برای برخورداری متقاضیان موافقت اصولی و آگاهی از مولفه های استاندارد تاکید کرد و گفت: برای نظارت بر کالا باید نقطه آغاز تا پایان این فرآیند مشخص باشد.

وی رعایت استاندارد را برای همه دستگاه ها یک وظیفه و تکلیف دانست و گفت: دستگاه ها موظفند از کالاهای استاندارد و با اولویت از کالای بومی استفاده کند.

نبیان بر اجرای دستورالعمل راهبردی استاندار مازندران خطاب به مدیران کل دستگاههای اجرایی، فرمانداران، شهرداران و بخشداران مازندران برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها