نماینده ولی فقیه در استان و حجت الا سلام حسینی صدر با امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو کردند ، در این دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه تشکیل ستاد فرمان سال را ضروری ارزیابی کرد.
کد خبر: ۹۰۰۶۱۷۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

در این دیدار حجت الاسلام حسینی صدر افزود: پس از نامگذاری سال ۹۷ از سوی رهبر معظم انقلاب باید همه مردم و مسئولان برای تحقق این شعار که همان حمایت از کالای ایرانی است، دست در دست هم دهند تا فراخوان ملی در حمایت همه جانبه از کالای ساخت ایران انجام و اجرایی شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح با اشاره به اینکه شعار سال ۹۷ جنبه کاربردی و اثرگذار در حمایت از کالای ایرانی دارد، اظهار داشت: به منظور ترمیم و احیای اقتصاد داخلی کشور، مقام معظم رهبری امید به استقلال اقتصادی، رونق کارخانه‌های داخلی واشتغال جوانان در سایه نگاه ویژه به تولیدات کالا‌های داخلی را در همگان به وجود آوردند.
وی ابراز داشت:کارشناسان اقتصادی معتقدند که برای فرار از رکود و رسیدن به رونق اقتصادی، باید سیاستگذاری‌های مناسب صورت گیرد؛ لزوم اصلاح سیاست‌گذاری در مالیات‌ها برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی، جلوگیری از خام فروشی و واردات بی‌رویه از این نوع سیاست‌گذاری‌ها هستند.
حجت الاسلام حسینی صدر با ضروری دانستن تشکیل ستاد فرمان مقام معظم رهبری در استان گفت :تولیدات در استان باید تقویت شود، امید است که این ستاد در دیگر شهرستان‌ها هم برگزار شود، در این رابطه مردم باید توجیه شوند تا به کالای ایرانی روی بیاورند که منافعش را برای جامعه و اشخاص ببینید .
ارسال نظرات