امام جمعه گلوگاه گفت: مديران ما بايد کار آمد، انقلابي و جوان باشند، موفقيت دولت؛ موفقيت نظام است.
کد خبر: ۹۰۰۶۱۵۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی اشاره به نزدیک شدن به ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای، اظهار داشت: در این تاریخ رابطه ی ایران و امریکا قطع شد و تحول جدید در تاریخ ایران به وجود آمد.

وی افزود: همانطور که امام (ره) فرمودند؛ اگر امریکا می‌خواست خدمتی به ایران اسلامی کند آن خدمت قطع ارتباط با ایران اسلامی بود.

امام جمعه گلوگاه گفت: هیچ تغییری در دشمن از انقلاب مشروطه تا کنون ایجاد نشده است، انگلیس و امریکا هر دو هم پیمان هستند و هیچ تفاوتی در این دو نیست .

وی بیان کرد: انگلیس خود را از اتحادیه اروپا خارج کرد تا نقشه‌ها و دسیسه‌های خود را علیه انقلاب اسلامی عملی کند، اگر در اتحادیه باقی می‌ماند نمیتوانست کاری انجام دهد و کشورهای دیگر مخالف اقدامات بودند.

وی اظهار کرد: ما فکر می‌کنیم که ترامپ دیوانه است؛ اما ترامپ دیوانه‌نماست که حرف‌های انگلیس و آمریکا را بیان می‌کند تا به منافع خود برسند.

میراحمدی گفت: اگر در انقلاب مشروطه مردم بصیر بودند حتما موفقیت‌های ما تا کنون به مراتب بیشتر بود.

وی افزود: آنان با تکنولوژی با ما مبارزه می‌کنند که تلگرام یکی از همین موارد است.

وی ادامه داد: دشمنان دارند تلگرام را مدیریت می‌کنند، مسئولان باید حداقل محدودیتی برای تلگرام قائل شوند و آن را مدیریت کنند؛ دشمنان اقتصاد، سیاست و فرهنگ اسلامی جامعه را از طریق این نرم افزار دارند مدیریت می‌کنند.

خطیب جمعه گلوگاه گفت: ما با قطع ارتباط با امریکا منافع خوبی بدست آوردیم که یکی از منافع بزرگ رشد علمی کشور است و امروز دشمنان ما بخاطر حسادت، رقابت و یا به هر دلیلی دشمنی برعلیه رشد علمی کشور می‌کنند.

این مسئول اظهار کرد: باید مراقب نفوذ باشیم، متاسفانه برخی‌ها در مصاحبه‌‌های خود ولایت فقیه، قانون اساسی، انقلاب و جمهوری اسلامی را زیر سوال می‌برند، ما تحت محاصره تبلیغاتی هستیم تا ما را تحت فشار قرار دهند، آنان می‌خواهند نظام ما را ناکار آمد نشان دهند.

میراحمدی تأکید کرد: مدیران ما باید کار آمد، انقلابی و جوان باشند، موفقیت دولت؛ موفقیت نظام است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها