خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 گفت: اجرای امور و برنامه های شهری سال جدید بر مبنای نگاه شهروندان و برآورده شدن انتظارات مردمی در دستور کار مدیریت شهری این منطقه قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۰۶۱۰۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی در اولین جلسه شورای معاونین در سال 97 گفت: مدیریت شهری فعالیت های گسترده ای برعهده دارد که در زوایای مختلف زندگی شهروندان اثرگذار است و تلاش می کنیم تا با افزایش کیفیت خدمات رضایتمندی شهروندان بیش از پیش شود.

صفوی با اشاره به اینکه افزایش کیفیت خدمات به اندازه تولید کالا و احداث پروژه جدید اهمیت دارد، افزود: اجرای فعالیت های کوچک ولی اثرگذار مشکلات مهمی از مردم می تواند رفع کند که شناسایی و عملیاتی شدن این مجموعه فعالیت ها، با استفاده از خرد جمعی و ظرفیت های اجتماعی محلات انجام خواهد شد تا امورشهری تسریع و تسهیل شود.

وی به شروع برنامه اجرایی محلات نیز تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی اجرایی از منظر و نگاه شهروندان انجام می شود تا با برآورده شدن انتظارات مردمی، رضایتمندی آنها افزایش یابد.

صفوی ادامه داد: حمایت و استفاده از کالای ایرانی طبق روال گذشته از دیگر اولویت های مدیریت شهری منطقه 20 در سال جدید است که با توجه به اینکه به عنوان شعال سال قرار گرفته است با توجه ویژه ای عملیاتی شدن آن مورد اهتمام مجموعه قرار می گیرد.

 

شهردار منطقه 20 در اولین جلسه شورای معاونین سال 97 که با حضور معاونان و مدیران ارشد این منطقه برگزار شد،  تلاش برای خدمت بیش از پیش به مردم، حفظ آراستگی و زیبایی شهر، افزایش کیفیت خدمات رسانی به شهروندان، حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار مدیریت شهری قرار داد.

ارسال نظرات