خبرهای داغ:
یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس:

وظیفه امروز ما داشتن دغدغه حفظ ارزش‌ها برای نسل آینده است

یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: امروز وظیفه ما این است که دغدغه حفظ ارزش‌ها را به عنوان یک امانت برای نسل آینده داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۰۶۰۹۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

وظیفه امروز ما داشتن دغدغه حفظ ارزش‌ها برای نسل آینده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، خلیل الهی‎تبار در مراسم گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز تشکیل بسیج هنرمندان که در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهید آوینی شهیدی بود که بعد از شهادتش دریچه‌ای باز شد و نسل‌های آینده می‌توانند از آثار او بهره‌مند شوند.

وی گفت: جایگاه هنر در نظام ما مسیر مستقیمی را طی کرد و تحول عظیمی در آن رخ داد و در حوزه هنر انقلاب اسلامی نیز شاهد این موضوع هستیم.

یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس افزود: در گفتمان انقلاب اسلامی و جهان بینی توحیدی کار هنرمندان کاری خدایی است، ذات هنرمند برای دیده شدن است.

وی عنوان کرد: هنر، ترسیم زیبایی‌ها است و امام(ره) هنر را دمیدن روح تعهد می‌داند که همان رنگ خدایی است که اگر رنگ خدایی بگیرد مانا خواهد بود.

الهی‌تبار با بیان اینکه هنرمندی این است که سهم و نقش خود را نسبت به اتفاقات که در دوران انقلاب و دفاع مقدس داریم ایفا کنیم، ابراز داشت: باید قدر این مجاهدت‌ها را بدانیم و با زبان مانا و ماندگار این وقایع را به تصویر بکشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما این است که دغدغه حفظ ارزش‌ها را به عنوان یک امانت برای نسل آینده داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات