مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز:
مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز فرزندان شهداء و ایثاگران صاحبان اصلی انقلاب خواند و گفت: همبستگی فرزندان شهداء و ایثارگران در تحقق مطالبات اجتماعی موثر است.
کد خبر: ۹۰۰۶۰۷۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، کانون همبستگی فرزندان شاهد استان البرز با سردار ابوالفضل اسلامی، مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز دیدار و گفتگو کردند.

 فرزندان شهداء و ایثاگران صاحبان اصلی انقلاب هستند

طی این دیدار، سردار اسلامی، مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز با تاکید بر اهمیت اتحاد و همبستگی فرزندان ایثار گر در سطح استان البرز گفت: این مجموعه می تواند دستاوردهای خوبی را در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفاء نماید.


داشتن برنامه های منسجم و پیگیری مطالبات که حق خانواده های شاهد و ایثارگر هست از جمله محورهایی بود که اسلامی در این دیدار بر اهمیت آن تاکید کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: فرزندان شاهد به عنوان صاحبان این نظام و انقلاب هستند و مسئولیت عظیمی را بر عهده دارند.

وی با در نظر گرفتن اهمیت همبستگی بین فرزندان شاهد و ایثار گر در سطح استان البرز تصریح کرد: همبستگی و مودت میان فرزندان شاهد و ایثارگر بخش عظمی از مشکلات را مرتفع خواهد کرد.


مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز در پایان با تاکید بر این مطلب که کانون برنامه داشته باشد، مطرح کرد: کانون همبستگی فرزندان شهداء و ایثارگر باید مطالبه گر و با برنامه باشد.

ارسال نظرات