خبرهای داغ:
پدرشهید مدافع حرم، مهدی دهقان، گفت: کسانی که در این نظام مسئولیتی به عهده دارند، باید در راستای اتحاد و پرهیز از اختلاف و دو دستگی حرکت کرده و با خدمت رسانی مطلوب به مردم، از آرمان ها و سیره شهدا حمایت و اجازه ندهند خون آنها پایمال شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۰۶۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، حاج حسینعلی دهقان، پدر شهید مدافع حرم، مهدی دهقان در حالی که با نگاه به پیکر پاک فرزند شهیدش، مشغول آخرین لحظه‌های خداحافظی با او بود، در گفتگو خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با گفتن مرگ بر اسرائیل جنایتکار و زنده باد حضرت آیت الله خامنه ای، گفت: افتخار می‌کنم فرزندم به خاطر عشق به اهل بیت (ع) پرپر شد.

این پدر شهید، در ادامه با بیان این که خیلی خوشحالم فرزندم به خاطر زنده ماندن فرهنگ اهل بیت (ع)، اسلام ناب محمدی (ص) و دفاع از حرم اهل بیت (ع) شهید شد، افزود: هر چند مهدی سه فرزند یتیم برایم به جا گذاشت، ولی از خدای بزرگ می‌خواهم به من توانایی دهد تا فرزندانش را به نحو شایسته بزرگ کرده و تحویل جامعه دهم.

وی در ادامه با بیان این که فرزندم پس از هفت ماه ثبت نام که در نوبت اعزام به سوریه بود، به دلیل اینکه ممکن است مانع رفتنش شوم، با من خداحافظی نکرد و رفت، گفت:: تمام دوران زندگی فرزند شهیدم برایم خاطره است و هیچ موقع خاطراتش را فراموش نخواهم کرد.

حاج حسینعلی دهقان، خطاب به صهیونیست‌های جنایتکار با اشاره به این که بر اساس وعده الهی عاقبت، این رژیم غاصب نابود خواهد شد، گفت: اسرائیل خونخوار این را بداند با شهید کردن مهدی، هزاران مهدی برای نابودی رژیم اشغالگر قدس به پا خواهند خاست و خواب و آسایش را از صهیونیست‌ها خواهند گرفت تا اسلام تا زنده و پاینده بماند.

وی در پایان اظهار کرد: کسانی که در این نظام مسئولیتی به عهده دارند، باید در راستای اتحاد و پرهیز از اختلاف و دو دستگی حرکت کرده و با خدمت رسانی مطلوب به مردم، از آرمان‌ها و سیره شهدا حمایت و اجازه ندهند خون آن‌ها پایمال شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها