خبرهای داغ:
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه وقف می تواند در توسعه شهری نقش بسزایی داشته باشد ، گفت: فرهنگ وقف و استفاده از برکات آن در جامعه بعنوان یک سنت حسنه باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۰۶۰۰۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی در جلسه دیدار صمیمانه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان که با هیات همراه صبح امروز در دفتر ایشان برگزار شد با بیان اینکه توسعه و پیشرفت شهری با همبستگی تمامی سازمان‌های خدمت رسان امکان پذیر است، افزود: یکی از راه‌های رشد و توسعه شهری احیاء موقوفات است که در این زمینه می‌توان با تعامل و همکاری بهتر در راستای حفظ و احیاء موقوفات قدم‌های محکمی را برداشت.
وی ضمن این مطلب که با توجه به اشتراکات بین مجموعه مدیریت شهری بعنوان یک نهاد عام المنفعه و وقف، می‌توان از همکاری‌های تنگاتنگ برای احداث پروژه‌های متفاوت استفاده کرد، ابراز داشت: وظیفه تمامی مسئولان جمهوری اسلامی حفظ و حراست از سیره انبیا و امامان است.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه تعاملات اوقاف و مدیریت شهری باعث تسریع در روند توسعه شهر با معیار‌های ایرانی و اسلامی می‌شود، اظهار داشت: ترویج فرهنگ انبیا و اولیای الهی از وظایف مهم و اساسی مسئولان نظام است.
در پایان احمدی با بیان اینکه امیدواریم همکاری و توسعه تعاملات بین این دو سازمان در راستای توسعه شهری موثر باشد، عنوان داشت: از هیچ کوشش و تلاشی در راستای همکاری با اوقاف و امور خیریه دریغ نخواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها