روشان در مراسم یادواره شهدای پایگاه شهید صیاد شیرازی از ناحیه روح الله یزد:
به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا؛ مراسم یادواره شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و شهدای شهرک رزمندگان توسط پایگاه شهید صیاد شیرازی از ناحیه روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۰۰۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛فرمانده پایگاه شهید صیاد شیرازی در این مراسم گفت: امیر سپهبد شهید صیادشیرازی دارای ویژگی‌های بسیار مدیریتی و فرماندهی است که می‌تواند مورد استفاده همگان قرار بگیرد. به عبارت دیگر شهید صیادشیرازی الگویی برای فرماندهان، نظامیان و مردم است. چند ویژگی صیاد همانند ولایتمداری، تواضع و وحدت‌‌آفرین بودن وی زبانزد همگان است. شهید صیادشیرازی نماد تواضع، صداقت، پاکی و اخلاص در عمل بود. او همچنین در بحث ولایتمداری، چه در زمان حیات امام خمینی (ره) و چه در زمان رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، مطیع محض بود و خود را در برابر ولایت سرباز می‌دانست.
وی افزود:در رابطه با وحدت آفرینی او نیز همگان می‌دانند که صیادشیرازی با روحیه‌ای که داشت وحدتی را در بین فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در دفاع مقدس به وجود آورده بود. ویژگی دیگر شهید صیادشیرازی که در فرماندهی و مدیریت نظامی او متبلور شده بود، ظلم‌ستیزی و حامی مظلوم بودن وی است. ظلم‌ستیزی این شهید را در عملیات مرصاد و مقابله با منافقین آشکار بود.


ارسال نظرات