سردار جمیری ابراز داشت موفقیت امروز سپاه و بسیج مرهون پیوند عمیق با مردم و پیروی از رهنمودهای ولایت فقیه است و دشمن امروز با شناخت دقیق این موضوع، آن را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۹۰۰۶۰۰۵
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سردار فتح الله جمیری در نشست صمیمی با پایوران ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به لزوم بهره مندی از فرصت باقیمانده ماه رجب، بر خودسازی و مواظبت در ماه های رجب و شعبان تأکید کرد و افزود: ما هرچه در این ماه ها ظرفیت خود را آماده تر از قبل نماییم خداوند در ماه مبارک رمضان و شب های قدر به همان اندازه به عمر، زندگی، کار، رزق و روزی ما برکت می دهد.
وی در ادامه با اشاره به وجود معنویت در مجموعه سپاه و بسیج اظهار داشت: این روحیه معنوی در دوران دفاع مقدس به خوبی مشخص بود چرا که با عده ای قلیل کارهای بزرگی انجام می گرفت و موفقیت های بسیاری به دست می آمد.
فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: امروز سپاه به عنوان دژ محکم و تسخیرناپذیر در برابر توطئه های دشمن قرار دارد و توانسته است در برابر همه تهدیدات ایستادگی کند و تلاش های دشمن را برای کم رنگ کردن نقش این نهاد مقدس در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ناکام گذارد.
وی در پایان، موفقیت امروز سپاه و بسیج را نتیجه پیوند عمیق و ارتباط با مردم و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دانست و گفت: دشمن، این موضوع را هدف قرار داده است و همیشه و در همه جا می خواهد خدشه ای بر آن وارد نماید که البته به لطف پروردگار و تدابیر مقام معظم رهبری در این زمینه ناکام مانده است.
در ابتدای این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان ضمن عرض خیر مقدم به فرماندهی سپاه الغدیر و هیئت همراه ، به بیان مهمترین اقدامات انجام شده در این ناحیه و برنامه های آینده پرداخت.
در پایان، تعدادی از پایوران ناحیه به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص مسائل کاری سپاه و بسیج پرداختند.
ارسال نظرات