حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز:

صدا و سیما دانشگاه ترویج ارزش های اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: رسانه ملی نقش مهمی در ترویج ارزش های اسلامی و روحیه ایثار و مقاومت دارد.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۹۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین تجلیل از فعالیت های رسانه ای صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری در حوزه سپاه و بسیج برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با درود به ارواح مطهر حضرت امام و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم اهلبیت، اعیاد رجبیه و شعبانیه را تبریک گفت و تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت را فرصتی گرانبها برای تقرب  به خداوند و رسیدن به کمال دانست.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، در ادامه سالروز شهادت امام کاظم علیه السلام را تسلیت گفت و با تبریک فرارسیدن عید خجسته مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، اهمیت صدا و سیما از منظر امامین انقلاب(حضرت امام و مقام معظم رهبری) را تشریح کرد.

وی با تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل بسیار خوب مدیر کل صدا و سیمای استان و همکاران ایشان با مجموعه سپاه و بسیج، گفت: تشکر از زحمات و نیکی ها و خوبی ها وظیفه دینی است و باید همه ما پاسدار خوبی ها و نیکی ها باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز با اشاره به منویات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت رسانه ملی و صدا و سیما در ترویج ارزش های اسلامی؛ گفت: صدا و سیما  باید دانشگاهی همگانی باشد که در آن دین و اخلاق و ارزشهای اسلامی و راه و روش زندگی و تازه های جهان علم و سیاست و اندیشه های نوین و راهگشا، به زبان های رسا و باب فهم همه قشرها، آموخته شود و همه از ذهن های ساده تا مغزهای متفکر و انسانهای برجسته، بتوانند به تناسب آمادگی خود از آن بهره ببردند و از فیض آن سیراب شوند.

وی با تأکید بر ضرورت ترویج روحیه ایثار و مقاومت در جامعه از طریق رسانه ملی گفت: بر اساس توصیه های معمار کبیر انقلاب اسلامی؛ آن روح جهادی را که در دوران جنگ تحمیلی بر صدا و سیما حاکم بود و چیز مثبتی است نگذارید از بین برود.

این مقام مسئول، با اشاره به پخش 48قسمت برنامه روتین گروه تلویزیونی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از شبکه استانی جهانبین، که با حضور مسئولان ارشد سپاه و بسیج کشور تهیه و تولید شده از  پوشش مطلوب خبری برنامه های این نهاد انقلابی و حضور ارزشمند اکیپ های تولید و خبر صدا و سیما در برنامه های خارج از استان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، تقدیر کرد.

در این مراسم سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، و مهندس مهرداد عظیمی، مدیر کل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری  نیز به ایراد سخن پرداختند و در پایان از مدیر کل و25 نفر از معاونین، کارشناسان، خبرنگاران و تصویربرداران صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری که در حوزه اخبار و گزارشات و برنامه های رسانه ای سپاه و بسیج و گروه تلویزیونی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام همکاری ارزشمندی داشتند، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

بازدید فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از قرارگاه رسانه ای و پایگاه بسیج سیدالشهداء صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه های این روز بود.

ارسال نظرات