خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۰۰۵۹۶۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در نطق میان دستور در جلسه علنی امروز مجلس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، اظهارداشت: مردم عزیز شهرستان بیرجند امروز اولین شهید مدافع حرم استان خراسان جنوبی را تشییع کردند، خدمت آنان خسته نباشید عرض می کنم برای آن شهید عزیز که امروز تشییع شدند  و همه شهدا و شهدای مدافع حرم درود می فرستم و آرزوی علو درجات را از درگاه خداوند دارم.

 

حجت الاسلام عبادی در ادامه خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور، استان خراسان جنوبی از مشکلات بسیار رنجور است. بیکاری و عدم سرمایه گذاری، نیازمند توجه ویژه شماست. سرمایه گذاری در استان بدون مشوق‌های ویژه دولت ممکن نیست.

 

رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس افزود: سال حمایت از کالای ایرانی است، این مهم بدون ایجاد فضای کسب و کار مناسب محقق نمی‌شود؛ چرا دولت تاکنون اقدام مناسب انجام نداده است؟  و همچنان در دنیا در موضوع فضای کسب و کار رتبه‌ی خوبی نداریم.

 

نماینده مردم بیرجند در میان و خوسف در مجلس در ادامه بیان کرد: آقای رئیس جمهور درخواست داریم، مشوق‌های ویژه ای برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی قرار دهید تا مشکل اشتغال کاهش پیدا کند. از شما درخواست دارم هرچه سریع تر این استان کم برخودار را در یابید.

 

حجت الاسلام عبادی خطاب به وزیر راه بیان کرد: راههای استان خصوصا پروژه دوبانده سازی محور بیرجند به قاین نیازمند توجه بیشتری است به وعده‌هایی که دادید عمل کنید؛ چرا در این زمینه کوتاهی می کنید؟ مردم استان انتظار تسریع در احداث این راه را دارند.

 

وی در ادامه به پروژه راه آهن بیرجند اشاره کرد و گفت: مردم انتظار دارند هرچه سریع تر راه آهن بیرجند عملیاتی شود، مردم تا چه زمانی بایستی برای این پروژه منتظر بمانند.

 

نماینده مردم بیرجند از رئیس جمهور خواست: در تیم اقتصادی خود تجدید نظر کنید با این تیم دولت به جایی نمی‌رسد تیم اقتصادی باید افزایش قیمت ارز را پیش بینی می‌کرد و آن را جلوتر مدیریت می‌کرد. مگر بانک مرکزی و آقای سیف مشغول چه کاری بودند که از این موضوع غفلت کردند.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها