فرمانده سپاه آذربایجان شرقی ساعتی پیش در آیین تشییع شهید مدافع حرم؛ اکبر زوار جنتی گفت: امت اسلامی، مردم ایران و خانواده های آن ها با صلابت و استواری خود اجازه نخواهند داد در قلب دشمن خشنودی ایجاد شود و اسرائیل بداند پاسخ خون شهید زوار را خواهیم داد.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۶۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم با بیان اینکه باید اهداف و آرمان های شهدا به نسل جوان انتقال یابد، ادامه داد: جهاد اصلی برای نابودی اسرائیل آغاز شده است و جمهوری اسلامی از مظلومان منطقه حتما حمایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه معرکه شام، معرکه عجیبی است، اظهارداشت: همان طور که  آرمان نیل تا فرات اسرائیل در گلو خفه شد این تروریست های تکفیری داعشی هم به طور کامل خفه خواهند شد.

سردار خرم با تاکید به فرموده رهبر انقلاب در مورد مدافعان حرم که شهادت آن ها مرگ تاجرانه دانستند خاطرنشان کرد: این شهدای سه ویژگی خاص دارند که مدافع حرم آل الله و اهل بیت بودن، مقابله با تفکر تکفیری داعشی که در همه جای دنیا کم کم منتشر می شد و در غربت جنگیدن و به شهادت رسیدن است.

وی ادامه داد:  این شهدا با مسیری که ترسیم کردند ولایت مداری و اطاعت محض از ولایت را نشان دادند.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه صحبت های خود اظهار داشت : امروز مدافعان حرم فقط جوانان ایرانی نیستند بلکه از اقصی نقاط جهان در پاسخ به این لبیک گرد هم آمده‌اند و  با بصیرت راه خود را در مبارزه با ظلم و استکبار انتخاب کرده و در برابر دشمنان ایستادند و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه عزت و عظمت مردم قهرمان ایران بیش از هر عاملی مدیون ایثارگری رزمندگان اسلام است، مقابله جمهوری اسلامی در برابر سیاست‌های دشمنان را در منطقه عامل اصلی شکست سیاست ‌های دشمنان خواند.

دشمن بداند به موقع، مستحکم و دقیق پاسخ خون شهدا را خواهیم داد

 پیکر شهید مدافع حرم اکبر زوار جنتی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ، فرمانده سپاه عاشورا و دیگر مسئولان نظامی و انتظامی، شهری و استانی تشییع و در گلزار شهدای شنب غازان به خاک سپرده شد.

آیین شام غریبان این شهید مدافع امروز ساعت 6تا 8 در مسجد اعظم المهدی شنب غازان برگزار می شود.

آیین ترحیم شهید زوار نیز روز پنج شنبه از ساعت 6 تا 8 در همان با حضور مردم و مسئولان لشکری و کشوری منعقد خواهد شد.

شهید مدافع حرم «اکبر زوار جنتی» در دفاع از حرم‌های مطهر و تامین امنیت ملی کشورمان، در سوریه به شهادت رسید.

اکبر زوار نوزدهمین شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی است که روز گذشته در پایگاه تیفور شهرستان حمص سوریه بر اثر بمباران هوایی رژیم صهیونیستی شهید و به جمع هم قطاران شهیدش پیوست.

ارسال نظرات