خبرهای داغ:
پدر شهید بصیری پور گفت: امیدوارم شهادت مرتضی مورد قبول درگاه خدا باشد. این قربانی در راه خدا است که به تبعیت از رهبر و مقتدایش کار خود را در مجموعه سپاه استان رها کرد و علاقه داشت که به سوریه برود.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۵۸
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  حجت الاسلام عبادی نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي به همراه جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان با خانواده شهيد مرتضي بصيري پور اولين شهيد مدافع حرم استان دیدار کردند.

در این دیدار که به منظور دلجویی، تبریک و تسلیت به خانواده شهید بزگوار برگزار شد با ذکر فاتحه شادی روح آن شهید والامقام را از خداوند منان خواستار شدند.

حجت الاسلام سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار خطاب به پدر شهید اظهارداشت: جای تبریک و تسلیت دارد که در ماه رجب المرجب که ماهی است در آن اعیاد بزرگی را توأمان داریم.

وی عنوان داشت: امروز خراسان جنوبی افتخار بزرگی پیدا کرد که اولین شهید مدافع حرم استان از این خانواده بود که به هر حال اصل این غم شما تنها نیست و پیداست همه شهر نسبت به این قضیه متأثر هستند.

عبادی اضافه کرد: امیدواریم که خون شهید بصیری پور مقبول درگاه خداوند باشد و مورد نظر حضرت مهدی(عج) باشند که سرباز آن حضرت هستند و در این آزمایش روسفید می روند و انتظار داریم که ما را شفاعت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به خانواده شهید گفت: شما خانواده پر افتخاری هستید چون توفیقی داشتید که اولین قربانی دفاع از حرم در خراسان جنوبی به نام شما ثبت شد و ما دعاگوی شما هستیم.

وی ادامه داد: این اتفاق نیست بلکه توفیق برای شما، فرزند شما و برای همه ما باعث افتخار است.

 

پدر شهید بصیری پور در این دیدار اظهارداشت: امیدوارم شهادت مرتضی مورد قبول درگاه خدا باشد. این قربانی در راه خدا است که به تبعیت از رهبر و مقتدایش کار خود را در مجموعه سپاه استان رها کرد و علاقه داشت که به سوریه برود.

وی گفت: مرتضی سه مرتبه برای اعزام به سوریه ثبت نام داشت و هر بار نامش جابه جا می شد و او را نمی بردند تا اینکه این دفعه موفق شد برود.

پدر شهید بصیری پور خاطرنشان کرد: این پاسدار حریم اسلام بسیار ولایی بود و هر زمان کسی نسبت به مقام ولایت موضع گیری منفی داشت سریع موضع دفاع از ولایت می گرفت.

 وی ادامه داد: شهید به همه سفارش می کرد که پشت سر رهبری حرکت کنند و تمام سخنرانی های مقام ولایت را از تلویزین گوش می داد و گاهی گریه می کرد و از نگرانی های رهبری ناراحت می شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها