مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک امام موسی کاظم(ع) را نماد مبارزه همراه با مظلومیت، صبر و ایستادگی دانست.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۵۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام موسی کاظم(ع) که با حضور کارکنان پایور و وظیفه این ناحیه مقاومت با تاکید بر اینکه فضیلت ها، مناقب و مکارم اخلاقی امام موسی کاظم (ع) باید الگوی عملی مسلمانان قرار بگیرد، گفت: امام موسی کاظم (ع) همواره برای احقاق حق و عدالت تلاش فراوانی داشتند.

وی افزود: امام موسی کاظم(ع) با حرکت در مسیر عاشورا و پیروی از راه سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و تعلیم و ارشاد شیعیان، اسلام راستین را نظم و استحکام بخشید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: امام موسی کاظم(ع) به دلیل زهد و عبادتش در میان پیروانش به العبد الصالح مشهور شد و به خاطر داشتن حلم، بردباری و فروبردن خشم خویش به کاظم شهرت یافت.

حجت‌الاسلام عبدی با یادآوری اینکه امام موسی کاظم(ع) در یک دوران بسیار خفقانی در زمان حکومت بنی‌عباس زندگی می‌کردند، گفت: دوران امامت آن بزرگوار معاصر با دوران پر از ظلم و ستم  خاندان جابر بنی‌عباس است و امام هفتم با چنین شرایط سخت و خفقانی بر سر اصول  سازش ناپذیر بود.

وی امام موسی کاظم(ع) را نماد مبارزه همراه با مظلومیت، صبر و ایستادگی دانست و خاطرنشان کرد: نقطه مشترک حیات سیاسی همه ائمه ایستادگی، مبارزه و مقاومت است.

در این مراسم برادر بسیجی علی دولت آبادی به مداحی پرداخت و حاضران در مراسم به عزاداری و سوگواری شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات