مدیرکل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری کردستان از اعزام بازرسان استانداری جهت بازدید نامحسوس از دستگاه‌های اجرایی استان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع با استناد به منشور حقوق شهروندی خبر داد. ​
کد خبر: ۹۰۰۵۹۳۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسعود روحانی  گفت: این بازرسی‌ها به منظور پایش و ارزیابی فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان کردستان و پیشگیری از ایجاد زمینه‌های نقض حقوق شهروندی صورت می‌پذیرد.

 روحانی با اشاره به لزوم نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان عنوان کرد: با توجه به تاکید استاندار، بازرسی از دستگاه‌های اجرایی در راستای ادای درست وظایف اداری، تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به مسائل و مشکلات و پاسخگو بودن آن‌ها انجام می‌گیرد.

وی به التزام مدیران و مسئولان اجرایی به منشور حقوق شهروندی در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: با سوء‌استفاده کنندگان از قدرت در تعرض به حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی استان برخورد قانونی می‌شود.


روحانی خاطرنشان کرد: بازرسی از دستگاه‌های اجرایی در راستای ارتقای عملکرد و اجرای دقیق قانون در دستگاه‌ها انجام می‌گیرد.

مدیرکل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری کردستان از اعزام تیم‌های بازرس نامحسوس به دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های تابعه از اول اردیبهشت‌ماه خبر داد و یادآور شد: در این راستا از عموم شهروندان استان کردستان تقاضامندیم همکاری لازم را در صورت مواجهه با بازرسان مذکور به عمل آورند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات