مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی از ایجاد 965 فرصت شغلی در استان مرکزی توسط بسیج سازندگی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۲۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

سرهنگ پاسدار علی فراهانی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح استان مرکزی توسط بسیج سازندگی سپاه روح‌الله طی سال 96 در حوزه اشتغالزایی گفت: سال گذشته در بخش کویرزدایی در کویر میقان به میزان 6200 نفر روز توسط بسیج سازندگی کار انجام شد که به نوعی در بحث اشتغال برای 22 نفر توانستیم برای مدت یک سال ایجاد اشتغال داشته باشیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: برای کویرزدایی و نهالکاری خوزستان هم برای 5 نفر شغل ایجاد شد؛ همچنین در سال 96 بسیج سازندگی استان برای تعداد 90 نفر از بهبودیافتگان موادمخدر در عرصه‌های مختلف ایجاد اشتغال کرد.

سرهنگ پاسدار فراهانی به فرصت‌های شغلی ایجاد شده در بخش‌های مختلف توسط بسیج سازندگی هم اشاره کرد و گفت: در بحث تسهیلگران صندوق‌های قرض‌الحسنه تعداد 13 نفر و در زمینه‌های آموزشی برای 5 مربی ایجاد اشتغال کردیم. در مجموع 135 فرصت شغلی در این بخش‌ها ایجاد شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در عرصه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی گفت: در این بخش نیز برای 115 نفر اشتغالزایی شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی در مناطق روستایی برای 643 نفر و در مناطق شهری برای 72 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است و در مجموع در طول سال گذشته توسط بسیج سازندگی سپاه روح‌الله در مناطق شهری و روستایی برای 965 نفر اشتغال ایجاد شد.

سرهنگ پاسدار فراهانی با اشاره به میزان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان گفت: از حدود 60 میلیارد ریال اعتبارات تخصیص یافته در بخش تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیج سازندگی استان پس از معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات به بانک عامل 399 طرح موفق به جذب 44 میلیارد و 840 میلیون ریال شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات