استاد طب اسلامی با بیان اینکه طب شیمیایی فقط قادر به کنترل بیماری‌ها می‌باشد، گفت: طب شیمیایی به دلیل عوارضی که دارد معمولا با درمان یک بیماری باعث ایجاد چند مرض و بیماری دیگر می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۱۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی؛  آیت الله تبریزیان در برنامه تربیت و تعالی کارکنان لشکر پنج نصر با حضور  در محل حسینیه شهدا لشکر با اشاره به گوشه‌ای از فرمایشات امام خمینی (ره) اظهار کرد: همان طور که امام عزیز فرمودند استعمار گونه‌های مختلفی دارد و حتی ما در طب هم استعمار داریم.

وی همچنین افزود: طب شیمیایی به دلیل عوارضی که دارد معمولا با درمان یک بیماری باعث ایجاد چند مرض و بیماری دیگر می‌شود و در بیشتر موارد طب شیمیایی فقط قادر به کنترل بیماری‌ها می‌باشد و باید برای کنترل آن بیماری مادام العمر از یک یا چند دارو خاص استفاده کرد.

تبریزیان در بخشی دیگر از سخنانش ابراز داشت: طبق تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده، حدود ۱۱ هزار حدیث در موضوعات پزشکی و طب از اهل بیت (ع) بیان شده که گنجی از دانش در خصوص پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها می‌باشد.

استاد طب اسلامی در پایان بیان داشت: مهم‌ترین راه پیشگیری از بسیاری بیماری‌ها روش درست تغذیه و استفاده از مواد سالم در تغذیه است و چهار مورد نان، روغن، نمک و شکر بایستی به صورت ویژه  و کنترل شده در برنامه غذایی قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها