معاون متوسطه آموزش و پرورش استان مازندران: پانزدهمین دوره کنفرانس ملی در بوشهر برگزار شد که اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با همکاری آموزش و پرورش بابلسر و دانشگاه مازندران و انجمن علمی ریاضی کشور برای برگزاری شانزدهمین کنفرانس ملی در مرداد 97 اقدام نمود.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۹۸
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اسفندیار نظری در گفتگویی گفت: شانزدهمین کنفرانس ملی ریاضی در سال 97 در تاریخ 9تا 12 مرداد ماه در شهرستان بابلسر به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش و شهرستان بابلسر برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری کنفرانس را توانمند سازی معلمان از دوره ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در راستای کیفیت بخشی و ارتقای رشته ریاضی دانست و افزود: در حال حاضر گرایش دانش آموزان در رشته ریاضی نسبت به رشته تجربی و انسانی پایین تر است و ما در صدد هستیم تا با برگزاری این کنفرانس در جهت توانمند سازی آموزشی معلمان و همچنین ایجاد علاقه بیشتر در دانش آموزان به سمت رشته ریاضی را ایجاد نماییم تا نگرانی در رشته ریاضی را در کشور و استان مازندران نداشته باشیم.

نظری در ادامه افزود: از اقای زرافشان معاون وزیر آموزش و پرورش به عنوان سخنران ویژه این کنفرانس بین المللی دعوت به عمل خواهد آمد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان مازندران در یاد آور شد: پانزدهمین دوره کنفرانس ملی در بوشهر برگزار شد که اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با همکاری آموزش و پرورش بابلسر و دانشگاه مازندران و انجمن علمی ریاضی کشور برای برگزاری کنفرانس ملی در مرداد 97 اقدام نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها