عبدالهی: نهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز و مدرسه يار امسال در 27 فروردين برگزار مي شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۸۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد ناصر زندی در جلسه شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبري در حمايت از كالاي ايراني اظهار كرد: در صورتي كه از توليد داخلي حمايت لازم انجام شود اشتغال و توليد را به همراه دارد پس اين امر نيازمند فرهنگ سازي است.

وي از آموزش و پرورش به عنوان بهترين مكان جهت فرهنگ سازي در حمايت از كالاي ايراني ياد كرد و گفت:دانش آموزان و فرهنگيان در آگاه سازي خانواده ها و در ترغيب آنان به خريد كالاي ايراني نقش بسيار مهمي را ايفا مي كنند.

فرماندار چالوس با اشاره به اينكه ممكن است برخي كالاها قابل رقابت با مشابه خارجي نباشند افزود: اغلب توليدات داخلي داراي كيفيت مناسب هستند اما از نظر تبليغات ضعيف بوده و شايد بسياري از اين توليدات و كيفيت مناسب آن اطلاع كافي نداشته باشند.

زندي تصريح كرد: بسياري از كالاها با ارزش هستند اما نيازمند تبليغ بوده و اين امر در حوزه مدارس و آموزش و پرورش بايد فرهنگ سازي شود.

وي اضافه كرد: آموزش و پرورش مي تواند با معرفي كالاي مورد تائيد نقش مهمي را ايفا كند و با برنامه هاي و مصوبات جدي خود در راستاي شعار حمایت از کالای داخلی، هوشمندانه حركت كند.

فرماندار چالوس در ادامه بر برگزاري هرچه بهتر آيين گراميداشت روز معلم تاكيد كرد و گفت: براي گراميداشت روز معلم هرچه كار شود كم است؛بايد برنامه اي در خور شان آنان برگزار شود.

در ادامه این جلسه سليمان عبدالهي مدير آموزش و پرورش چالوس با اشاره به افزايش 27 درصدي اسكان فرهنگيان در تعطيلات نوروز امسال گفت: ستاد اسكان امسال در 32 مدرسه در قالب 198 كلاس ،6 سوئيت و 17 تا اتاق در خانه معلم تدارك ديده شد كه در مجموع 9 هزار نفر پذيرش شدند.

وي بیان کرد: طرح مطالعاتی ایام نوروز با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان سال چهارم و پایه یازدهم مدارس شهرستان چالوس در هفت پایگاه با شرکت بیش 150دانش آموز مشغول فعالیت بود.

عبدالهي با بيان اينكه مدرسه مکان مناسبی است تا دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی برای آمادگی کامل در کنکور و استفاده از فرصت های طلایی باقیمانده بتوانند در آن به مطالعه بپردازند ، گفت: به همین منظور طرح مطالعات نوروزی از26 اسفند سال 96 تا 12 فروردین سال 97 در این مراکز در حال برگزاری بود.

وي اضافه كرد: نهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز و مدرسه يار امسال در 27 فروردين برگزار مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها