محسن اعرابی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح فلورایدتراپی با هدف سلامت دهان و دندان از روز شنبه این هفته در مدارس استان آغاز به کار کرده است، خاطر نشان کرد: این طرح در کلیه مقاطع ابتدایی به صورت رایگان در مدارس انجام می شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۶۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محسن اعرابی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح فلورایدتراپی با هدف سلامت دهان و دندان از روز شنبه این هفته در مدارس استان آغاز به کار کرده است، خاطر نشان کرد: این طرح در کلیه مقاطع ابتدایی به صورت رایگان در مدارس انجام می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: بیش از 200 هزار نفر دانش آموز دختر و پسر مازندرانی مقاطع ابتدایی طی یک ماه در پوشش این طرح قرار می گیرند.

این مسئول با بیان اینکه ماده فلوراید با یک برس به صورت محلول روی دندان ها کشیده می شود، خاطر نشان کرد: این طرح سالی دو بار در کل کشور برگزار می شود که در مازندران 200 هزار دانش آموز را شامل می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر اینکه مردم مناطق روستایی و محروم این طرح را از پرسنل مدرسه مطالبه می کنند، اظهار کرد: فلوراید محصولی بهداشتی است که باعث استحکام دندان‌ها و جلوگیری از پوسیدگی آن ها می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها