تیم فوتبال نساجی مازندران با این برد، 75 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به خونه‌به‌خونه در رده چهارم جدول لیگ قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۶۵
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ورزشگاه پیر و خسته وطنی در روز آفتابی میزبان تیم ماشین‌سازی تبریز بود و از ساعت 16:30 به مصاف حریفش رفت.

مجتبی روشنگر، احمد جبوری، سهیل رحمانی، مهرداد عبدی، مجتبی ممشلی، محمود خمیسی، مرتضی غلامعلی‌تبار، محمد شفیعی، سعید خردمند، محمدرضا خرسندنیا و محمد عباس‌زاده یازده مرد جواد نکونام در بازی امروز بود.

هادی خناری‌نژاد و جابر صادق‌زاده کاپیتان تیم ملی ژیمناستیک و قهرمان کشتی آسیا تماشاگران ویژه دیدار نساجی و ماشین سازی بودند.

شاگردان نکونام که برای صعود به شدت به این برد نیاز داشتند سر و پا حمله شدند و در نیمه نخست یکی پس از دیگری توپ‌ها را روانه تیم در حال صعود ماشین‌سازی کردند ولی راه به جایی نبردند و نیمه نخست را بدون گل راهی رخت‌کن شدند.

بازی در نیمه دوم باز هم با برتری بدون گل نساجی ادامه داشت تا اینکه مهرداد عبدی در دقیقه 85 توانست گل برتری نساجی را به ثمر رساند و سه امتیاز این بازی خانگی به حساب ببرها واریز شد تا با روحیه‌ای بهتر خود را برای رویایی با نفت مسجدسلیمان، صدرنشین لیگ یک مهیا کنند.

تیم فوتبال نساجی مازندران با این برد، 75 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به خونه‌به‌خونه در رده چهارم  جدول لیگ قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها