رضا نجفی، در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سالروز جانباز حضرت ابوالفضل عباس را نمونه بارز از خود گذشتگی و ایثار دانست و اظهار کرد: شهدا و جانبازان باعث عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۶۲
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رضا نجفی، در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سالروز جانباز حضرت ابوالفضل عباس را نمونه بارز از خود گذشتگی و ایثار دانست و اظهار کرد: شهدا و جانبازان باعث عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با اشاره به وجود ۹ هزار جانباز در استان بیان کرد: جانبازان به علت تحمل رنج و سختی جانبازی و از خودگذشتگی در دوران جنگ مصداق عینی صبر و مقاومت هستند.

وی با اشاره به اینکه ویژگی‌های خاصی در جانبازان وجود دارد، افزود: ایمان به خدا، دلدادگی و عشق نسبت به اهل بیت و ائمه معصومان (ع) و تبعیت از ولایت فقیه مهم‌ترین ویژگی جانبازان و ایثارگران است.

نجفی جانبازان را شهدای زنده عنوان و اعلام کرد: خانواده جانبازان به جهت تحمل رنج و سختی‌های زندگی همواره در بر دباری و سخت کوشی مثال‌زدنی بوده‌اند.

نجفی در ادامه به برنامه‌های گرامیداشت روز جانباز اشاره و بیان کرد: دیدار با جانبازان بستری شده در منزل و یا آسایشگاه‌ها در قالب طرح سپاس، تبلیغات محیطی توسط ادارات، مصاحبه با تعدادی از جانبازان سطح استان، استفاده از بیان خاطرات جانبازان در مدارس و مراکز نظامی و انتظامی، تجلیل از جانبازان، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، دیدار جمعی از جانبازان با نماینده، ولی فقیه در استان، نمایش فیلم در سینما بهمن برای جانبازان و خانواده‌های آنان، استفاده از پیام آوران ایثار در سخنرانی‌ها و مراسمات، برگزاری مسابقات مذهبی و فرهنگی، برگزاری مراسم در بقاع متبرکه از جمله برنامه‌های اجرایی در این ایام است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات