پیرزاده با بیان اینکه دولت باید از واحدهای صنفی حمایت کند، گفت: هرچه قدر مالیات افزایش یابد برای واحدهای صنفی به صرفه نیست‌.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۰۸
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مجتبی پیرزاده  در نشست با فعالان اقتصادی استان اظهار کرد: 3 میلیون واحد صنفی داریم که هیچ جایگاهی برای این واحدها مشخص نشد.

وی با بیان اینکه جایگاه واقعی اصناف را زمانی متوجه می‌شویم که شهر تعطیل است، ادامه داد: اصناف قلب تپنده شهر است و بی‌توقع‌ترین جامعه‌ای هستند که در حال خدمتگزاری هستند اما هیچگاه جایگاه آنان به درستی مشاهده نشد.

رئیس اتاق اصناف ساری افزود: سال گذشته با برداشتن سقف صنفی تعدادی از تعداد زیادی از بیکاران که وظیفه دولت است برای این افراد ایجاد اشتغال کنند اما این بار سنگین بر دوش اصناف بود‌.

این مسؤول اضافه کرد: در شرایطی که سقف صنفی برداشته شد بیکاران وارد جامعه شدند و در این راستا قدرت خرید مردم کم شد و بر این اساس شاهد افزایش مالیات بودیم که منجر به بسته شدن بیشتر واحدهای صنفی شد.

پیرزاده با بیان اینکه دولت باید از واحدهای صنفی حمایت کند، گفت: هرچه قدر مالیات افزایش یابد برای واحدهای صنفی به صرفه نیست‌.

وی با اشاره به شعار سال تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: باید باور مصرف کننده بر این باشد تولید داخل تولید با کیفیت است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ساری ادامه داد: باید نظارت بر تولیدات به طور جدی باشد تا سبب افزایش کیفیت کالا شود چراکه زمانی کالای ایرانی خریداری می‌شود که از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

پیرزاده گفت: مدیران کارامد و لایق می‌توانند ما را به هدف مورد نظر برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها