به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان انجام شد.

دیدار جمعی از مسئولان شهرستان بیجار با خانواده شهید غلامرضا نریمان

جمعی از مسئولان شهرستان بیجار به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان با خانواده شهید هنرمند غلامرضا نریمان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۰۵۷۸۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جانشین فرمانده سپاه بیجار، مدیر بنیاد شهید، رئیس ارشاد اسلامی و رئیس حوزه هنری با حضور در منزل پدری شهید غلامرضا نریمان با خانواده وی دیدار و گفت و گو کردند.

شهید غلامرضا نریمان فعالیت‌های انقلابی خود قبل از پیروزی انقلاب با شرکت در تظاهرات‌ها و پخش اعلامیه‌های امام ره آغاز کرد.

این عکاس متعهد، هنرش را در خدمت انعکاس ارزش‌های والای انقلاب و حرکت‌های بزرگ مردم در حمایت و پاسداری از آرمان شهیدان قرارداد.

غلامرضا نریمان، بعد از تشکیل سپاه پاسداران، شب و روزش را در جهت تثبیت این نهاد مقدس و خنثی سازی حرکت‌های کور ضدانقلاب و گروهک‌ها در شهر و روستا‌های حومه صرف کرد.

با شروع جنگ تحمیلی، همچون تمامی یاران صدیق و رزمندگان دردمند انقلاب اسلامی در سنگر‌های دفاع شرافتمندانه چه در پشتیبانی و یاری رساندن به رزمندگان و حل مشکلات خانواده‌های آنان و چه در خطوط مقدم رویارویی با کفر جهانی، مشتاقانه حضور یافت.

غلامرضا نریمان که یکی از اعضای فعال گردان‌های انصارالمجاهدین بود به تأسی از مولایش علی (ع)، در روز‌ها و شب‌های سرد زمستان به یاری خانواده‌های رزمندگان کفر ستیز می‌شتافت و سوخت و آذوقه‌های آنان را تأمین می‌کرد.

غلامرضا نریمان، سرانجام پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت، عزیزترین سرمایه اش را در راه حفاظت از انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) و در مصاف با هجوم بعثی‌های عراقی اهدا نمود و در ۱۷ تیر سال ۱۳۶۷ در ارتفاعات غرب کشور بر اثر اصابت ترکش خمپاره مجروح و سپس به جوار رحمت حق تعالی شتافت، پیکر مطهر این شهید بزرگوار، در گلزار شهدای بیجار کردستان به خاک سپرده شد.

این رزمنده شهید، در قسمتی از وصیت نامه اش می‌نویسد: «اگر دنیا، از یزید لبریز شود، پشت به سالار شهیدان نکنیم. امام را تنها نگذارید و جبهه‌ها را پُرکنید. احسان به والدین را فراموش نکنید و همواره از حق مظلوم دفاع کنید و صله رحم را فراموش نکنید».

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات