خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از افزایش بوستان های شهری منطقه 20 به 177 مورد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۵۷۵۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی به احداث 6 بوستان جدید و افزایش بوستان های شهری منطقه 20 به 177 مورد اشاره کرد و گفت: پروژه پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب در مجاورت ایستگاه مترو، از دیگر طرح های مهم سال گذشته است که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: این پروژه ترافیکی در مساحتی به وسعت 5 هکتار در حال اجراست که تمامی مدهای حمل و نقل عمومی در این پروژه لحاظ شده است و به عنوان بزرگ ترین پایانه در پهنه جنوب محسوب می شود.

 

اجرای طرح های شهری با محوریت محورهای پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

 

صفوی به توزیع 50 هزار تن آسفالت در معابر شهری منطقه 20 طی سال 96 اشاره کرد و گفت: 10 درصد از این حجم آسفالت در معابر و دسترسی های بزرگراهی و محوطه های پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) توزیع شده است تا شرایط مناسبی برای زائران فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه همواره در مناسبت های مختلف شاهد حضور خیل عظیمی از شهروندان برای زیارت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) هستیم، افزود: احداث 108 چشمه سرویس بهداشتی از مهمترین برنامه های سال 96 بود که با محور بوستان های پیرامونی حرم به اجرا رسید و در حال حاضر سرویس های بهداشتی ثابت اطراف حرم به 117 چشمه رسیده است تا امکانات رفاهی زائران افزایش یابد.

صفوی بهره برداری از پل غیرهمسطح تقی آباد را از دیگر پروژه های مهم در جهت روان سازی ترافیک جاده ورامین برشمرد و گفت: ساخت دو مسجد، بهسازی خیابان حرم، مرمت کاروانسرای شاه عباسی، توسعه فضای سبز با مشارکت نهادها و شهروندان با کاشت و توزیع 103 هزار درخت از دیگر اتفاقات مهم مدیریت شهری در سال گذشته بود.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز نیز فعالیت های نگهداشتی و اقدامات نوروزی با آماده باش عوامل اجرایی در جریان بوده است، افزود: مشارکت 1360 نفر در تورهای ری گردی، حضور 1.350.000 زائر در اماکن زیارتی و بازدید 235 هزار گردشگر از اماکن تاریخی و باستانی در ایام نوروز گزارش شده است که خدمات رسانی به این حجم از شهروندان و مسافران نوروزی افتخاری ارزشمند برای مدیریت شهری است.

 

ارسال نظرات