خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار:

شهید صیادشیرازی یک ارتشی، بسیجی و سپاهی بود

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود گفت: شهید صیادشیرازی یک ارتشی، بسیجی و سپاهی بود و منافقین از او کینه داشتند.
کد خبر: ۹۰۰۵۷۴۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امیر سرتیپ دوم علی‌رضا فخرآبادی در یادواره شهید صیادشیرازی و شهید مدافع حرم سرهنگ مرتضی زرهرن در مدرسه قلعه شاهرود، با خیرمقدم به شرکت‌کنندگان و مسؤولان شهرستان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام راحل و خیرمقدم خانواده شهدا و ایثارگران اظهار داشت: برای بزرگداشت شهید صیادشیرازی و شهید زرهرن مراسمی پیش‌بینی شد که با شکوه هر چه تمام در حال برگزاری است.
وی افزود: در صیادشیرازی ویژگی‌های یک ارتشی، بسیجی و سپاهی وجود داشت؛ او ویژگی‌های ساده‌زیستی، انس با قرآن، قاطعیت و اخلاص دوران دفاع مقدس را از یاد نبرد و اتحاد ارتش و سپاه و پیروزی در غرب کشور مدیون صیادشیرازی است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود با بیان اینکه منافقین برای کینه‌ای که از شهید صیادشیرازی داشتند، او را شهید کردند؛ غافل اینکه شهادت بزرگ‌ترین آرزوی این شهید بزرگوار بود.
در این یادواره که همراه با طنین قرآن و پخش کلیپی از شهید صیادشیرازی و شهدای مدافع حرم و مداحی مدافع حرم علی‌اکبر نظری همراه بود، هم‌رزم شهید صیادشیرازی، عباس ملابراهیمی به بیان خاطراتی از شهید پرداخت.
نوزدهمین یادواره شهادت سپهبد صیادشیرازی و دومین سالگرد شهادت مدافع حرم سرهنگ مرتضی زرهرن به همت قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان شاهرود با حضور مسؤولان شهرستان شاهرود ازجمله معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان، امام جمعه، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان و اعضای شورای تأمین و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان در مسجد مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها