خبرهای داغ:
هم‌رزم شهید صیادشیرازی گفت: امنیت امروز ایران مرهون ازخودگذشتگی شهدای مدافع حرم است و شهید صیادشیرازی در ولایت‌فقیه ذوب شده بود.
کد خبر: ۹۰۰۵۷۴۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امیر سرتیپ دوم عباس ملاابراهیمی در یادواره شهید صیادشیرازی و شهید مدافع حرم سرهنگ مرتضی زرهرن در مدرسه قلعه شاهرود اظهار داشت: شهید صیادشیرازی هضم‌شده در ولایت‌فقیه بود؛ به‌طوری که تمام حرکات، رفتارها، برنامه‌ها و طرح‌ریزی‌هایش پیرو خط امام و رهبری بود.
وی گفت: اخلاص، شجاعت، نظم و انضباط و توجه ویژه به نماز از ویژگی‌های بارز شهید شهید صیادشیرازی بود.
هم‌رزم شهید صیادشیرازی، خستگی‌ناپذیری را از دیگر ویژگی‌های شهید صیادشیرازی دانست و گفت: شهید صیادشیرازی با وجود تمام مشکلات و کار‌های فشرده، خستگی در صورتش دیده نمی‌شد و همیشه با چهره‌ای باز و گشاده برخورد می‌کرد.
وی در پایان به نقش والای شهدای مدافع حرم در تأمین امنیت کشور اشاره کرد و گفت: امنیت امروز ما و منطقه مرهون ازخودگذشتگی شهدای مدافع حرم است.
نوزدهمین یادواره شهادت سپهبد صیادشیرازی و دومین سالگرد شهادت مدافع حرم سرهنگ مرتضی زرهرن به همت قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان شاهرود با حضور مسؤولان شهرستان شاهرود ازجمله معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان، امام جمعه، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان و اعضای شورای تأمین و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان در مسجد مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها