دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز گفت: ۲۷ دستگاه اجرایی و فرهنگی استان سال گذشته موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم کشوری در بخش اجرای برنامه‌های نماز شدند.
کد خبر: ۹۰۰۵۶۸۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج ، حجت الاسلام سیدعلی اکبر موسوی، ۲۱فرودین در نشست دبیران اقامه نماز ادارات کل استان که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد با بیان اینکه نماز بالاترین فریضه الهی است و باید هرچه باشکوه تر اشاعه یابد، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ آیه در قرآن‌کریم در خصوص نماز مطرح شده که نشان از اهمیت ترویج و تبلیغ آن دارد و این وظیفه هر مؤمنی است که به این عمل اهتمام ورزد.

27 دستگاه البرز حائز رتبه های برتر در بخش اقامه نماز شدند
وی افزود: برگزاری نماز جماعت در ادارات، روحیه مسئولیت‌پذیری و مردم‌داری را در کارمندان افزایش می‌دهد و موجب توسعه و گسترش معارف دینی می‌شود.


این مسئول گفت: مسئولان دولتی باید بهترین مکان اداره خود را به نمازخانه اختصاص داده و خود آن‌ها نیز با حضور در نماز جماعت زمینه شرکت تمامی کارمندان خود را در این فریضه مقدس فراهم کنند.


موسوی تاکید کرد: اگر در جامعه اسلامی نماز در جایگاه شایسته خود قرار گیرد، تلاش‌های سازنده مادی و معنوی راه خود را به سمت و سوی آرمان‌ها می گشاید و جامعه را به نقطه مطلوب آرمانی اسلام می‌رساند.


دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز در ادامه از ارزیابی ادارات در حوزه اقامه نماز سخن به میان آورد و گفت: هر ساله ادارات کل البرز، در زمینه اقامه نماز با ارائه مستندات مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که نتیجه این ارزیابی‌ها به استانداری، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و سازمان مدیریت برنامه و بودجه ارسال می‌شود.


وی ابرازکرد: بر اساس این ارزیابی، ۲۷ دستگاه اجرایی و فرهنگی استان سال گذشته حائز رتبه‌های اول تا سوم کشوری در بخش اجرای برنامه‌های نماز شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها