دشمنان انقلاب اسلامی با حربه هایی چون شبیخون فرهنگی و جنگ نرم قصد کم رنگ جلوه دادن کار بزرگ شهدا و به فراموشی سپردن آنها را دارند.
کد خبر: ۹۰۰۵۶۶۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت حوزه دانش آموزی شهید فهمیده بروجن دوره عملی درس آمادگی دفاعی پایه نهم دانش آموزان پسر مدارس این شهر در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن برگزار شد.

در این دوره دانش آموزان بصورت عملی با مهارت باز و بسته نمودن اسلحه ، صف جمع و احترامات و مقدمات رژه حماسی و ... آشنا شدند.

در حاشیه این برنامه سرهنگ پاسدار علی کیهانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن به ایراد سخن پرداخت و باتبریک سال جدید و خوش آمد گویی به دانش آموزان که در این ناحیه حضور پیدا کرده بودند به رشادتها و حماسه آفرینی های شهدای جنگ تحمیلی همچون شهید حسین فهمیده و شهدای مدافع حرم این شهرستان همچون شهید جیلان و شهید قلی زاده اشاره کرد .

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با حربه هایی چون شبیخون فرهنگی و جنگ نرم قصد کم رنگ جلوه دادن کار بزرگ شهدا و به فراموشی سپردن آنها را دارند.

سرهنگ کیهانی ادامه داد: وظیفه همه ماست که در این شرایط شهدا را بشناسیم و با  هدف و رسالت آنها آشنا شویم و از دستاورد انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا  به خوبی پاسداری و نگهبانی کنیم.  

ارسال نظرات