خبرهای داغ:
به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی؛

نمایش خیابانی«پوتین‌ها رو در بیار» در ملایر به اجرا می‌رود

نمایش«پوتین‌ها رو در بیار»کاری از گروه نمایش «یاس کبود» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با همکاری حوزه هنری استان همدان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی به اجرا می‌رود.
کد خبر: ۹۰۰۵۶۵۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

نمایش خیابانی«پوتین‌ها رو در بیار» در ملایر به اجرا می‌رودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، نمایش«پوتین‌ها رو در بیار»کاری از گروه نمایش «یاس کبود» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با همکاری حوزه هنری استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، در روزهای 22 و23 فروردین ماه در ملایر به اجرا خواهد رفت.

این نمایش خیابانی به نویسندگی و کارگردانی مهدی روزبهانی و با مضمون دفاع مقدس است که داستان جوانمردی ها و فداکاری‌های رزمندگان دفاع مقدس را بازگو می‌کند.

در این نمایش رزمنده‌ای از دوران جنگ با لباس‌ها و وسایل همرزمانش که شهید شده‌اند، صحبت می‌کند و آنها را مقصر می‌داند. او قصد دارد این وسایل را در گوشه‌ای رها کند و برود که یک جوان مانع کار او می‌شود و می‌خواهد او را منصرف کند و ....

نمایش «پوتین ها رو در بیار»، نگاهی به شهدای مدافع حرم خصوصاً، اولین شهید مدافع حرم ملایر «حاج حیدر ابراهیم خانی» نیز دارد و در آن، بازیگران زهیر کزازی و مهدی روزبهانی به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش 22  فروردین ماه در پارک سیفیه و 23 فروردین ماه نیز در بام ملایر از ساعت 18 به اجرا می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات