خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین تاکید کرد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: با حمایت از کالای ایرانی می توانیم به تقویت اشتغال و تولید و رونق اقتصاد کشور کمک کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۵۵۳۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی با محوریت شعار سال که روز سه شنبه در محل سپاه امام سجاد برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی راهبردی است که همه مردم کشور باید آن را در سال ۱۳۹۷ پیگیری کنند تا چرخ بنگاه‌های کوچک و متوسط بیشتر به حرکت درآید و شکوفایی اقتصادی را برای کشور موجب شود که این امر می‌تواند اشتغال زایی را برای جوانان کشور در پی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: داشتن اقتصاد شکوفا و قوی نیازمند حمایت مسئولان و مردم در حمایت از کالای ایرانی است.
عدالتی گفت: کشوری به توسعه نخواهد رسید مگر آنکه مردم آن کشور مصمم شوند از کالاهای تولیدی کشور خود استفاده کنند، در این صورت اشتغال زایی و مشکل بیکاری رفع خواهد شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین یادآور شد: نهادهای نظارتی باید نظارت و حمایت از تولید کالای داخلی را به عنوان اولویت در دستور کار قرار ‌دهند و در کنار آن همه سازندگان کالاهای داخلی باید از لحاظ کمی و کیفی نسبت به بهبود کیفیت تلاش خود را بیشتر کنند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه نیازمند ارتقای کیفیت تولیدات داخلی هستیم اگر این امر مورد توجه قرار گیرد، مردم به مصرف کالای ایرانی راغب تر می شوند لذا باید امنیت سرمایه‌گذاری شغلی و مسائل مربوط به تولید تأمین شود تا تولبید تقویت شده و اهداف محقق شود.
عدالتی اظهار داشت: در سایه حمایت ملی و ایجاد بستر و زمینه مناسب برای سرمایه گذاری جدید و حفظ سرمایه گذاری های موجود با توجه به بازسازی و نوسازی و رقابتی ساختن آنها می توان به آینده کشور و اشتغال پایدار و منافع ملی، احساس نشاط و سرزندگی جوانان و رضایت مصرف کنندگان، کمک کرد.
عدالتی اظهارداشت: گام اول را همه باید از خانواده های خود آغاز کنیم و در خرید محصولات ایرانی همت کنیم تا رهنمودهای رهبری عملیاتی شود.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها