معاون خدمات شهری شهردار زنجان:

افتتاح تجهیزات جدید شهر بازی شماره یک زنجان در روز 25 فروردین

تجهیزات جدید شهر بازی شماره یک زنجان روز 25 فروردین سال جاری بصورت رسمی افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۵۲۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: تجهیزات و دستگاههای جدید شهربازی شماره یک زنجان توسط بخش خصوصی با اعتبار 40 میلیاردریال نصب شد.

غلامحسن احمدی افزود: نصب تجهیزات بازی شهربازی شمار یک شهر زنجان در سال 94 با مشارکت بخش خصوصی آغاز شد که بدلیل بروز مشکلاتی در اجرای بهنگام این طرح تاخیر بوجود آمد.

وی اظهار داشت: براین اساس طبق قرداد مقرر شده بود 18 دستگاه بازی برای شهربازی شماره یک زنجان نصب شود که در  رایزنی های انجام گرفته این تعداد به 23 دستگاه افزایش پیدا کرده است.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان تصریح کرد: از مجموع تجهیزات بازی نصب شده 13 دستگاه به بخش کودک و 10 دستگاه دیگر به بزرگسالان اختصاص دارد و مطابق با استانداردها نصب شده است.

احمدی افزود: هم اکنون نصب همه تجهیزات بازی شهربازی شماره یک شهر زنجان به پایان رسیده که پس از گرفتن  گواهینامه های استاندارد، بزودی مورد بهره برداری رسمی قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته، شهربازی زنجان روزهای جمعه از ساعات 17 تا نیمه های شب مورد استقاده قرار می گیرد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان تصریح کرد: نرخ دستگاههای شهر بازی نیز طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و ازسوی اتحادیه شهربازی داران کشور اعلام می شود، تعیین می گردد.

احمدی افزود: شهر بازی زنجان پس از پایان سال تحصیلی و آغاز فصل تابستان همه روزه برای استفاده همشهریان دایر خواهد بود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی اظهار داشت: تجهیزات جدید شهر بازی شماره یک زنجان روز 25 فروردین سال جاری بصورت رسمی افتتاح می شود.

ارسال نظرات