خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه قزوین در جمع بانوان طلبه:

تجمل‌گرایی آرامش خانواده‌ها را ربوده است

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز رفتارهای ناصحیح و مغایر با سبک زندگی مانند زندگی تجملاتی متأسفانه ضررهای سنگینی به جامعه و در نتیجه آرامش خانواده‌ها زده است، لذا باید در برنامه زندگی خود از تجمل‌گرایی به دور بوده و سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج دهیم.
کد خبر: ۹۰۰۵۴۹۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه، گفت: انقلاب اسلامی، یک پدیده دینی و فرهنگی بود و معنویات را باید شناسنامه انقلاب اسلامی دانست، لذا اگر معنویات در جامعه پررنگ شود سایر مشکلات نیز حل خواهد شد.
مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: امروز رفتارهای ناصحیح و مغایر با سبک زندگی مانند زندگی تجملاتی متأسفانه ضررهای سنگینی به جامعه و در نتیجه آرامش خانواده‌ها زده است، لذا باید در برنامه زندگی خود از تجمل‌گرایی به دور بوده و سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج دهیم.
وی اظهار کرد: امروز متأسفانه بعضاً دیده می‌شود که به مقوله سبک زندگی اسلامی در جامعه به‌ خوبی پرداخته نمی‌شود و تجمل‌گرایی بسیار پررنگ است، حال‌ آن که به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز فرصت بسیار خوبی برای ترویج معنویات در سایه ارزش‌های انقلاب برایمان فراهم نموده است.
استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: تمدن به معنای غربی تنها جنبه ابزاری و سخت افزاری دارد که نتوانسته نیازهای حقیقی از جمله سعادت، امنیت و آرامش روانی، هدفمندی زندگی را برای جامعه غرب به همراه بیاورد.
مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: تمدن غرب نمی تواند تمدن مطلوب و آرمانی جامعه اسلامی باشد، بلکه تمدن نوین اسلامی با بهره مندی از شیوه زندگی و نوع نگاه اسلامی و دینی به زندگی است که شکل خود را پیدا می کند و به جامعه معنا، هدف و معنویت می بخشد.
حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: دنیا مزرعه آخرت است و زندگی جاودانگی دارد و زندگی که بر اساس سبک زندگی اسلامی بنا شده طیب و طاهر بوده و در آرامش و آسایش همه افراد به اهدافشان می‌رسند.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار