خبرهای داغ:
رییس کمیته جمع‌آوری کنگره 3 هزار شهید قزوین:
آثار جمع‌آوری شده از شهدا جهت تولید فرآورده‌های فرهنگی هنری آماده‌ی بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۴۷۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در آستانه‌ برگزاری اولین اجلاسیه ستاد کنگره 3 هزار شهید استان قزوین، جلسه کمیته جمع‌آوری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین با حضور غلامرضا حقایق‌پور رییس و سایر اعضای این کمیته برگزار شد.
در این جلسه، حقایق‌پور گفت: با تلاش کمیته جمع‌آوری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین تاکنون 80 درصد آثار به جا مانده از شهدای استان قزوین جمع‌آوری شده است.
رییس کمیته جمع‌آوری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین افزود: با توجه به میزان آثار جمع‌آوری شده، کمیته‌های مرتبط جهت تولید فرآورده‌های فرهنگی هنری می‌توانند از آثار جمع‌آوری شده استفاده نمایند.
وی گفت: از آنجایی که مهمترین کمیته ستاد کنگره 3 هزار شهید استان قزوین، کمیته جمع‌آوری می‌باشد تلاش ما بر این است، قبل از آغاز فعالیت‌های اجرایی ستاد، اثر شهدایی که تاکنون جمع‌آوری نشده همانند سایر آثار گردآوری شده و در اختیار کمیته‌های مربوطه قرار گیرد.
این مسوول افزود: تلاش کمیته جمع‌آوری طی سال‌های گذشته دسترسی به همه آثار به جا مانده از شهدا و ثبت و ضبط خاطرات و سرگذشت شهدا از زبان بازماندگان، همرزمان، یاران و همراهان شهدا بوده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: آثار جمع‌آوری شده به لحاظ حجم متفاوت می‌باشد که این تفاوت مربوط به میزان آثار به جا مانده از شهدا و اطلاعات جمع‌آوری شده از بستگان و همرزمان شهید می‌باشد.
در این نشست، محمد صابری‌نژاد دبیر کمیته جمع‌آوری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین به تشریح فعالیت‌های کمیته و میزان و نحوه‌ی جمع‌آوری آثار شهدا پرداخت.
در ادامه، حقایق‌پور رییس کمیته جمع‌آوری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین از روند فعالیت این کمیته و آثار جمع‌آوری شده بازدید کرد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها