خبرهای داغ:
آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با صدور پیامی شهادت سید عمار موسوی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۰۵۴۳۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با صدور پیامی شهادت سید عمار موسوی که روز یکشنبه در سوریه به شهادت رسیده بود را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

فرزندی دیگر از خطه قهرمان خوزستان و این بار از منطقه ولایتمدار و غیور کوی علوی که سند افتخاری برای عشایر غیور عرب خوزستان می‌باشد با بذل جان شیرین خویش در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) به درجه عالی شهادت نائل آمد و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود را رقم زد.

خبر شهادت «سید عمار موسوی» که در صداقت و اخلاص و فداکاری در راه خدا و پیمودن راه اولیا زبانزد همگان بود به یقین عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اضافه کرده است: شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید سعید را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف استان خوزستان، خانواده و بستگان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان و اجر جزیل مسألت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها