امام جمعه مریوان مردم روستای نی از توابع شهرستان مریوان را همراه و یاور نظام عنوان کرده و اظهار کرد : مردم این روستا همواره در کنار نظام بوده و خواهند بود.
کد خبر: ۹۰۰۵۴۱۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حاج ماموستامصطفی شیرزادی در دیدار مسئولان شهرستان مریوان با مردم روستای نی اظهار داشت: روستای نی یکی از روستا‌هایی است که در زمان جنگ تحمیلی بار‌ها از سوی دشمن بعثی مورد حمله قرار گرفت و بسیاری از مردم این روستا مجروح شدند.

ماموستا شیرزادی با عنوان این نکته که روستای نی شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: مردم روستای نی همواره پناهگاهی برای سایر آوارگان این شهرستان بوده اند و از همان ابتدای جنگ تحمیلی همراه و یاور سایر رزمندگان از این آب و خاک دفاع کرده و این مردم همواره همانند گذشته با نظام خواهند بود.

شیرزادی با اشاره به تفاوت سلیقه‌های موجود در جامعه اظهار کرد: همان طور که چهره آدم‌ها با یکدیگر متفاوت هستند سلیقه آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است و این یک امر طبیعی است و گا‌ها در خانواده‌ها نیز این امر کاملا آشکار است، ولی مدارا کردن می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع نماید.

شیرزادی تصریح کرد: در رفع مشکلات و معضلات موجود نمی‌توان انتظار داشت که یک شبه انجام گیرد چرا که این امر کاری است نشدنی و رفع نخواهد شد. مشکلات بر روی هم انباشته شده اند و امروزه رفع یکروزه آن‌ها بسیار سخت و نشدنی است لذا باید مردم و مسئولان با همکاری و همراهی یکدیگر برای رفع این معضلات و مشکلات موجود اقدامات لازمه را انجام دهند.

امام جمعه مریوان خاطرنشان کرد: حضور مسئولان در بین اهالی روستای نی نشان از اراده آن‌ها برای رفع معضلات و مشکلات است و امید است که این نشست بتواند مقدمه‌ای برای رفع معضلات و مکشلات موجود در این روستا باشد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات