فرمانده سپاه بیجار:

هنرمندان بسیجی نقش موثری در کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان دارند

فرمانده سپاه بیجار در دیدار جمعی از هنرمندان بسیجی با حجت الاسلام مرادی گفت: هنرمندان بسیجی شهرستان بیجار با تولیدان فاخر خود نقش موثری در کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان دارند.
کد خبر: ۹۰۰۵۳۹۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در دیدار جمعی از بسیجیان هنرمند با امام جمعه شهرستان بیجار ضمن تبریک سال نو با شعار حمایت از کالای ایرانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: بیستم فروردین ماه با پیشنهاد حوزه هنری و تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی، سید شهیدان اهل قلم به عنوان روز هنر انقلاب نامگذاری شده است.

وی با اشاره به نقش موثر هنرمندان بسیجی در تولید آثار فاخر ایرانی اسلامی، افزود: کانون بسیج هنرمندان با ۲۷۹ عضو که ۱۴۳ نفر آن‌ها هنرمندان آقا و ۱۳۳ نفر آن‌ها هنرمند خانم هستند در طول چهار سال گذشته موفق به کسب رتبه اول جشنواره مالک اشتر در بین ۱۰ رده استانی شده اند.

فرمانده سپاه بیجار شجره طیبه بسیج را ماندگارترین یادگار امام راحل اعلام کرد و بیان داشت:در رژیم گذشته موضوع هنر و هنرمند به شکلی بود که خروجی آن موجب بروز فساد بود.

شعبانی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی سرزمین مجاهدت‌های خاموش گفت: جای مباهات است که هنرمندان بسیجی شهرستان بیجار در تمامی آثار هنری در سطح استان سرآمد هستند.

وی تصریح کرد: هنرمندان بسیجی شهرستان بیجار با تولیدات فاخر خود با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش موثری در برگزاری اجلاسیه این کنگره در سطح استان و شهرستان دارند.

شعبانی تاکید کرد: فضای هنری شهرستان بیجار بر اساس اعتقادات و باور‌های دینی و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی با هدف کمک به رشدو اعتلای شهرستان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خلق آثار فاخر باید در دست هنرمندان بسیجی ما باشد.

فرمانده سپاه بیجار خاطر نشان کرد: شهرستان بیجار با قدمت کهن دارای آثار و پیشینه تاریخی فراوانی است که می‌تواند بریا تولیدات فاخر بعنوان دست مایه هنرمندان بسیجی قرار بگیرد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از هنرمندان بسیجی فعال و کسب عناوین برتر استانی در طول سال ۹۶ تجلیل شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات