خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین از اعزام 4تیم پزشکی به مناطق محروم در سطح استان قزوین و خارج از آن در نوروز 97 خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۵۳۸۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

دکتر علی طایفه مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اردو‌های جهادی سازمان بسیج پزشکی در ایام نوروز اظهار کرد: اعزام 4تیم پزشکی در سطح استان و خارج از استان از پنجم تا نهم فروردین ماه سال 1397 از برنامه‌های سازمان بسیج پزشکی در نوروز امسال بوده است.
وی در خصوص تیم‌های اعزامی تصریح کرد: در داخل استان تیم پزشکی شامل پزشک عمومی و ماما از پنجم لغایت نهم فرورین ماه در مناطق الموت‌شرقی، الموت‌غربی، آوج و تاکستان مستقر شدند که در ادامه با توجه به برودت هوا و نیاز منطقه پزشک متخصص اطفال نیز به منطقه تاکستان اعزام گردید.
این مسئول در خصوص تیم‌های اعزامی خارج از استان ابراز داشت: در روزهای هفتم و هشتم فروردین ماه نیز تیم پزشکی برای کمک و یاری رساندن به مردم زلزله زده کرمانشاه به منطقه سرپل‌ذهاب اعزام شد.
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین ادامه داد: خوشبختانه تیم‌های اعزامی به مناطق استان و هم‌چنین سرپل ذهاب عملکرد و نتیجه مطلوبی را در راستای امدادرسانی و درمان با خود به همراه داشته است.
طایفه در بخش پایانی این گفت و گو اقدامات تیم‌های پزشکی اعزام شده را تنها محدود به خدمات درمانی ندانسته و خاطرنشان کرد: روشنگری و آگاهی‌بخشی در بحث آموزش، تغذیه، طب سنتی-اسلامی، ارائه مطالب در مورد بارداری پرخطر و تغذیه مادران باردار و هم‌چنین ارائه بروشورهایی با این مضامین از سوی معاونت بهداشتی-درمانی و با همکاری دانشگاه‌ها از دیگر اقدامات سازمان بسیج پزشکی استان در نوروز 1397 بوده است.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها