خبرهای داغ:
سه عنوان از مجموعه کتاب «چرا و چگونه» با عناوین «بدن انسان»، «آتش فشان ها» و «ورزش» با ترجمه مهناز عسگری از سوی انتشارات مدرسه منتشر شد.
کد خبر: ۹۰۰۵۳۵۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجموعه «چرا و چگونه» به طرح پرسش درباره یک موضوع خاص و ارایه پاسخ‌های مناسب به مخاطبان می‌پردازد. این پرسش و پاسخ‌ها هدفمند است و هدف از آن، آموزش مفاهیم در قالبی متنوع، جذاب و جدید است. این پرسش و پاسخ‌ها به گونه‌ای است که از ساده و جزئی‌ترین مسائل تا بغرنج و پیچیده‌ترین آن‌ها را در بر می‌گیرد.

سه عنوان کتاب «چرا و چگونه» که به تازگی منتشر شده به همت مهناز عسگری ترجمه شده است. در کتاب نخست باعنوان «بدن انسان» با رمز و رازهای بدن انسان آشنا می‌شویم. این کتاب نوشته کتی فرانکو است که در ۳۱ بخش،  ویژگی‌های بدن انسان و وضعیت آن را در شرایط مختلف به رشته تحریر در آورده است.

کتاب دیگر با عنوان «ورزش» به قلم امانوئل پاروآ سین به معرفی رشته‌های ورزشی گوناگون و ویژگی‌های هر یک می‌پردازد. این کتاب رشته‌های مختلف ورزشی را در ۵۲ بخش معرفی کرده است. در این کتاب با مسایل مختلفی درباره انواع گوناگون ورزش آشنا می شویم؛ از تاریخ فوتبال تا هنرهای رزمی؛ از دومیدانی تا کشتی؛ از المپیک تا ورزش های غیرعادی.

«آتش‌فشان‌ها» عنوان سومین کتاب از این مجموعه است که به تازگی منتشر شده است. این کتاب را امانوئل لوپتی نوشته و خواننده در آن با تمام ویژگی‌های آتش‌فشان‌ها و مناطق آتش‌فشانی و البته عوارض مخرب و سازنده آتش‌فشان‌ها آشنا می‌شود. همچنین برخی از آتش‌فشان‌ها در این کتاب معرفی می‌شوند. کتاب «آتش‌فشان‌ها» نیز به کلیه اطلاعات مربوط به آتش‌فشان‌ها را در چهل و هشت بخش معرفی می‌کند.

 مجموعه کتاب «چرا و چگونه» به زبانی روان نوشته شده و بچه ها، مطالب آن را به سادگی درک می کنند اما بزرگسالان هم می‌توانند این پرسش و پاسخ ها را بخوانند و چون کودکان از خواندن آن لذت ببرند.

این مجموعه در ۱۰۰۰ نسخه و هر جلد به قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها