خبرهای داغ:
رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی:

جدی‌ترین عرصه تقابل جریان حق و باطل، میدان فرهنگ و هنر است

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته هنر، گفت: جریان تقابل تاریخی حق و باطل همواره وجود داشته و جدی‌ترین عرصه تقابل جریان حق و باطل میدان فرهنگ و هنر است.
کد خبر: ۹۰۰۵۳۱۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی محمدیان افزود: در این میدان، هنر انقلاب اسلامی باطل السحر ترفندهای دشمن است که اگر بتوانیم منشور هنر متعهد را پیاده کرده می توانیم در این میدان پیروز باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری هفته هنر انقلاب به نام شهید آوینی، اظهار داشت: نقش شهید آوینی در هنر انقلاب اسلامی برجسته و متعهدانه بوده و آثاری که خلق کرد برای جامعه امروز نیاز و اثری مغتنم است.

حجت الاسلام محمدیان در ادامه با برشمردن برنامه های این هفته، دیدار با نماینده‌ ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، افتتاح رسمی مجتمع فرهنگی سینمایی قدس، دیدار با هنرمندان پیشکسوت، کارگاه طراحی پوستر هنر انقلاب، کارگاه خوشنویسی و کتابت قرآن، رونمایی از مستند شهدای مدافع حرم، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا را از جمله برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی نام برد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به افتتاح پردیس سینمایی قدس و اکران فیلم‌های نوروزی، گفت: در اکران نوروزی سینماهای حوزه هنری تبریز، بیش از ۳۵ هزار نفر حضور یافتند.

حجت الاسلام محمدیان اضافه کرد: بازسازی مجموعه سینما قدس تبریز با اعتبار 2.5 میلیارد تومان در دو فاز انجام و این پردیس با دوسالن به ظرفیت های 280 و ۲۰۰ نفری احداث شد که فاز سوم مجتمع شامل گالری و اولین پلاتوی تخصصی نمایش با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در حال انجام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها