فرمانده پایگاه بسیج حوزه ۴۵۵ کهریزک:
خبرگزاری بسیج: فرمانده پایگاه بسیج حوزه ۴۵۵ کهریزک و هئیت همراه با دهیار قمصر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۰۵۳۱۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر در ابتدای این نشست دوستانه برادر بسیجی حاج یدالله یوسفی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۵۵ضمن تبریک به دهیار قمصر ، به همکاری هرچه بیشتر مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر با پایگاه های بسیج  در جهت فعالیت های فرهنگی ، قرآنی و آموزشی پرداخت.

 اسماعیل آقاخانی دهیار قمصرضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمتگزاری بی منت به شهروندان گفت : در این راستا تمامی تلاش ما اینست که با تعامل و همکاری متقابل با نهادها و ارگان های موجود در سطح منطقه و استفاده از ظرفیت و توان آنها گام هایی اساسی و عملیاتی جهت خدمت صادقانه به اهالی روستا برداریم .

 دهیار قمصر با اشاره به اهمیت وجود پایگاه بسیج در این روستا بیان کرد : بسیج به عنوان یک پایگاه فرهنگی ،اجتماعی ، مذهبی می تواند در "اتحاد و همبستگی" اهالی و مسئولین تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی همچنین در خصوص پیشبرد برنامه ها و اهداف سازمانی بیان داشت : این امر جز با تکیه و اعتماد بر جوانان خصوصا ، استفاده از توانمندی نخبگان و اهالی روستا، میسر نخواهد شد.

دهیار قمصر تصریح کرد : مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر طبق سنوات گذشته آمادگی هر گونه همکاری و تعامل در زمینه های برگزاری برنامه های قرآنی ، ورزشی ، فرهنگی ، را در راستای خدمت رسانی به اهالی  و جلب رضایت آنها دارد.

 

 

ارسال نظرات